Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tjollabolla skrev 2009-01-04 11:53:14 följande:
    Huuu här med! Apkallt! Jag skulle hellre haft lite snö så man kunde åkt pulka... Fina flickorna i bt! Den velouren är verkligen underbar Vet ni om det finns nån spacesuit i 92 på lilla?
    ledsen verkar inte som att de tagit in 92 i någon suite
    Tack, såg den först på lillronyas flicka men jag tyckte den var lite dyr. Men ju mer tiden gick desto mer kände jag att jag bara måste ha den hi hi
  • nikki2006
    Duntoffla skrev 2009-01-04 11:56:56 följande:
    Här är det 10 minus men lite snö och sol Måste få frisk luft
    jasså du vågar dig ut hi hi.
  • nikki2006
    snigelina skrev 2009-01-04 11:56:58 följande:
    Haha, här är en till som är såld på katvigs turkosblå velour. Vi har fem par byxor och (snart) fyra klänningar..
    Jasså det blev en klänning till hi hi
    Jag skulle också vilja ha byxorna, hur är de i storlek???
  • nikki2006
    snigelina skrev 2009-01-04 12:04:09 följande:
    Ja, vi har bara en klänning än, som är för stor Men nu är tre (eller kanske fyra) våra på Hippo Byxorna är något små i storlek.
    mindre än lindex velour, kan man jämföra ???
  • nikki2006
    snigelina skrev 2009-01-04 12:07:00 följande:
    Nja, Stella har samma strl i Katvig och Lindex velourisar så de är nog ungefär lika.
    tack för hjälpen då vet jag
  • nikki2006
    Nova76 skrev 2009-01-04 12:07:24 följande:
    jag vill också! Vilken tid öppnar de? Var ligger det, lätt att hitta? Är det det som ligger på gågatan?
    Vill du träffas på knutpunkten så kan vi ha följe
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-04 12:08:13 följande:
    Jag måste försöka komma jag med.
    Ja jobba på det
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-01-04 12:09:21 följande:
    1 ½ månad det är ett låååångt köpstopp, även om du varit fattig är det kanonduktigt för jag kan inte hålla mig normalt ens då.... Ja Molo ligger man i startgroparna inför, jag har bestämt mig för att begränsa mig till några få plagg av varje sändning i första hand, inte som sist och köpa alla plagg som fanns. Jag ska välja dem med omsorg för  jag ska dra ner kraftigt på köpen - egentligen har jag redan allt D behöver i de närmaste storlekarna men Molo måste man ju bara ha! Katvigvelour - nya byxorna är normala i storlek tycker jag.
    Ja köp bara det du verkligen fastnar för, är ju ingen mening att köpa allt bara för att shoppa. Då hinner man ju knappt använda det och en del matchar inte så då använder man inte det. När jag handlar numera så funderar jag på om jag har något som matschar med det, har jag inte det så struntar jag i det.

Du har ju ett beroende så då måste man nog passa sig lite extra så man inte handlar för mer pengar än vad man har eller behöver. Jag kan känna det ibland, att man bara handlar för att få den kicken men känner jag för stort sug så pausar jag ett par veckor och inte handlar något så avtar det. jag tycker att ju mer man handlar desto mer vill man handla. man tycker ju att det skulle bli tvärtom men det blir det inte .
    Okej sluta med allvar snacket nu hi hi

Tack för tipset om katvig byxorna.-)
  • nikki2006
    Nova76 skrev 2009-01-04 12:15:02 följande:
    ja, perfekt! måste logga ut nu men du kan väl inboxa
    Ja de öppnar 10 tror jag så jag vill vara där då
    Jag hör av mig i din inbox
  • nikki2006
    jojoa75 skrev 2009-01-04 12:34:38 följande:
    Jobbar natt till onsdag såg jag nu när jag kollade schemat, så jag får nog åka dit senare när jag sovit färdigt.
    skit i och sova, vem behöver sova när det blir rea hi hi
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11