Incommunicado skrev 2009-01-04 12:09:21 följande:
1 ½ månad det är ett låååångt köpstopp, även om du varit fattig är det kanonduktigt för jag kan inte hålla mig normalt ens då.... Ja Molo ligger man i startgroparna inför, jag har bestämt mig för att begränsa mig till några få plagg av varje sändning i första hand, inte som sist och köpa alla plagg som fanns. Jag ska välja dem med omsorg för jag ska dra ner kraftigt på köpen - egentligen har jag redan allt D behöver i de närmaste storlekarna men Molo måste man ju bara ha! Katvigvelour - nya byxorna är normala i storlek tycker jag.
Ja köp bara det du verkligen fastnar för, är ju ingen mening att köpa allt bara för att shoppa. Då hinner man ju knappt använda det och en del matchar inte så då använder man inte det. När jag handlar numera så funderar jag på om jag har något som matschar med det, har jag inte det så struntar jag i det.
Du har ju ett beroende så då måste man nog passa sig lite extra så man inte handlar för mer pengar än vad man har eller behöver. Jag kan känna det ibland, att man bara handlar för att få den kicken men känner jag för stort sug så pausar jag ett par veckor och inte handlar något så avtar det. jag tycker att ju mer man handlar desto mer vill man handla. man tycker ju att det skulle bli tvärtom men det blir det inte .
Okej sluta med allvar snacket nu hi hi
Tack för tipset om katvig byxorna.-)