Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-10-28 09:18:50 följande:
    Naeh, kunde inte riktigt bestämma mej för vilken o jag funderar än
    haha jag hoppas på att jag får hem min röd/blå katvigsuit idag. älskar dom färgerna!
  • Buttelina
    jojoa75 skrev 2008-10-28 09:22:48 följande:
    Gomorron i tråden Här slinker jag in lite..Buttelina: det är det jobbigaste med denna årstiden, alla förkylningar.... O inte blir de friska förrän nästa börjar MEN jag är ändå nöjd när det "bara" är förkylningar, magsjuka är femtio ggr värre i mina ögon..GRATTIS LOVE idag! Angelinah: fina nanoou Har inte haft nån så mörk nanoou innan, hur blir den efter tvätt?Lite missnöjd med molos tröja grape med en knapp o många cirklar i olika färger.. Den är såå snygg med orangerödrandiga molo pösiga brallorna med lång mudd. Men den har blivit blekare o såå luddig..Dax att sova, har jobbat femte natten i rad inatt, nu är jag ledig några nätter igen så jag ska bara sova ett par timmar. Gonatt!
    ja så länge det bara är förkylningar så är jag "nöjd" om man säger så. man kan ju ändå med fördel gå ut så det ska vi göra nu.

cu later girls
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-10-28 10:56:32 följande:
    Jätte fin !!!! Butte- Vilken underbar presbild   !!!!!!!!!!!!!!!!!
    tack

tack för alla fina kommentarer om min pressbild. älskar den bliden, den är lite rolig för lillebror verkligen pussar isabel han har tungan ute lite

fick byxor från spojl idag men ingen suit från funkybaby
    Hoppas på fiin post imorgon istället, väntar på katvig byxor, molo suit, katvig suit... det var nog allt
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2008-10-28 11:03:56 följande:
    Vilka byxor var det du fick idag???
    de rosa med grå prickar och stora grå muddar. har dom i strl 98 men köpte 110 också älskar dom
  • Buttelina

åhhh min vinter är RÄDDAD 4 småfolk klänningar som var fiiina och så blir det tre tröjor till bia bus + nån snögubbekläder

• Buttelina
    melizza skrev 2008-10-28 11:11:43 följande:
    men fick du dem sista som fanns då för dem finns ju inte på deras hemsida längre. jag har varit på jakt efter dem med men i strl 98 eller 104....vet du om de hade fler??
    nä de hade bara strl 110 och 116 kvar på sidan.. då måste de vara slut
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2008-10-28 11:16:20 följande:
    När kommer småfolksnyheterna till butik?
    i dec ungefär är det sagt. kanske november *hoppas*
  • Buttelina
    Jessys skrev 2008-10-28 11:50:18 följande:
    nu finns bild i BT på senaste inköpen mina första body och byxa från molo
    fiint är det din första body och byxoa från molo Förvånad
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11