• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

godnatt tjejer!!

H april 2006 & J mars 2008
  • Nova76

God morgon!

En lite "rolig" natt här. Lilla Jonis tyckte han skulle vara vaken från och till mellan 00-05 och sen kom Hannes in till oss vid 00.30 så det har varit trångt på vår lilla madrass...

Inget lillamax än ser jag

Hilti skrev 2008-12-30 08:58:14 följande:
    Mornings i tråden. Nu er vi tillbaka i Sverige och jag undrar om någon här sätt Katvigs turkosa velourbrallor i stl 104? Eller andra turkosa velourisar (småfolk)Har letat genom alla länkar i ts, men hittar inget. Här är det alltid någon med koll.Lite shoppande blev det i Norge, men det är svindyrt. Hittade lite Katvig på 50% så då funkar det Älsta sonen som bara har viljat ha Spindelmannenkläder har jag nu lyckas få i Katvigs bruna velourbrallor och brun/brun luvtröja, så snyggt. Nu vill han ha flera "sköna byxor" som han själv säger.Fina barn i BT som alltid. Blir så glad av den tråden
    Hannes säger samma om NS jeans, att de är "mjuka och sköna"
    Vet tyvärr inte var Katvig finns i 104...
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2008-12-30 10:59:36 följande:
    Jag fick skämmas som en tok nyss när brevbäraren plingade på dörren och svärmor öppnade! Det hade ju samlat ihop sig till nåååågra paket.
    vilken snäll brevis, här får jag en avi och får snällt gå och hämta på postkontoret
    vad fick du för kul idag?
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2008-12-30 11:13:20 följande:
    Visst beställde du också TinyZone-tossor från minidani!? Passade dem dina barn?
    ja men jag inte fått dem än

har haft ett par i för stor stl hemma och de var lite breda eller hur man ska säga vid vristen så gled av, hoppas att stl mindre ska bli bättre

funkade de på dina barn

(har J i knät, kan inte skriva frågetecken....)
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2008-12-30 11:18:47 följande:
    Nä, de var ju jättemuppiga i passform. Jag fick för mig att jag hört att de var smala så jag blev jätteförvånad... Funkade inte alls till mina tjejer iaf.
    hoppas de kommer idag så jag kan prova och hoppas de passar
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2008-12-30 12:43:01 följande:
    USCH va jag är besviken på Eleraff förresten! De har ju varit dåliga på att svara på mail... men sen fick jag ju äntligen svar och hon lovade att återkomma på måndagen med mått på klänningen jag beställt - jag var lite osäker på om den skulle bli lagom..Jag fick inget mail med mått men tänkte att jag får det säkert idag då, förstår ju att det kan köra ihop sig för dem.Idag kom klänningen i posten!!!!!!! Nu vågar jag inte ens prova den för jag är så rädd att den ska vara för liten och jag måste ta tag i ännu mer strul med att reda upp det här. Det är nog första och sista gången jag handlar där tyvärr....
    vad trist
    Preggi skrev 2008-12-30 12:53:15 följande:
    Tjohooo! Nu måste jag ju hitta mer.. Jag hade ju glömt hur kul det var att shoppa... Ska ta ett bubbelbad nu och försöka tänka ut vad mer vi ska ha..
    jag har bara positiva erfarenheter men det kan ju vara så olika det där

Åh nu vill jag hem så att jag kan kolla vad postis kom med idag Får hålla mig ett par timmar till...!
  • Nova76
    Rååsa Smurfen skrev 2008-12-30 13:23:21 följande:
    så många fina bilder i BT  i dag
    håller med! Kanonfina! Orkar inte kommentera men alla får ta åt sig!
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2008-12-30 13:31:38 följande:
    ÅÅ posten kom precis när jag hade klagat Guuud vad coolt det svarta/guldiga hummel är! Hel häftigt! Å en avi hade jag med fått, undrar vad det är då
    köpte du hela setet?
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2008-12-30 13:34:11 följande:
    Japp! Fast nu är det "bara" byxorna och tröjan som kommit. Jackan köpte jag nån annanstans. Minns inte var....  Undrar om det var den jag köpte på gigikids...
    hihi! Det är inte lätt att komma ihåg vad man köper var, faktiskt!
  • Nova76
    Tjollabolla skrev 2008-12-30 13:38:10 följande:
    Jag har handlat på nätet nån gång, men numera går jag aldrig in på sidan bara. Får aldrig fram något. Fattar inte hur man kan ha en sån kass webhopsida! Den gången jag handlade på nätet hängde det sig när jag skulle betala med kortet med...
    har du fått grejerna frrån Smallkids förresten?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11