• Nova76

    Vi som shoppar danska barnkläder del 11

    Någon som har erfarenhet av att ha handlat från Veras hus?

  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-04 21:39:00 följande:
    Japp, de är bra att ha å göra med. Skickar snabbt och gör söta små paket. Smidigt även vid reklamation.
    låter ju kanon!

    Hur många Hummeljackor kan en liten kille ha? Han har 2 än så länge, en används och en i växa högen. Är så sugen på den ljusblå från minpluddevutt till J. Han är ju en liten "frysekylling" så han behöver ofta ha något utanpå body/bodysuit och det är ju ganska praktiskt med en sån jacka...   Fast egentligen är det ju köpstopp...
  • Nova76
    Buttelina skrev 2009-01-04 21:43:03 följande:
    en liten kille kan ha 10 hummeljackor
    dumt att fråga va`? Finns det ens så många färger?

    Åh, den ljusblå ser så himla fin ut till en liten blondis
  • Nova76
    tinkerbell74 skrev 2009-01-04 22:08:39 följande:
    Brukar det ta lång tid att få mailsvar från annacill?
    jag fick på typ minuten igår kväll
  • Nova76

    Godmorgon!

    Nu är ju inte detta Tradera tråden men frågar här ändå. Någon som brukar använda Payson som betalningsalternativ för köpare? Får köparen en avgift eller det är bara en avgift när jag som säljare ska ta ut pengarna som kommit in på mitt Paysonkonto? Orkar inte läsa igenom alla regler och hoppas att få svar snabbare här istället


    ängeln83 skrev 2009-01-05 08:11:16 följande:
    Godmorgon flickor.Vaknade kl 7.30, sambon låg fortfarande och sov, han skulle börja kl 6 Liam vaknade i all kalabalik som blev men somnade om igen efter vällingen.
    ojdå! Det blev stressigt kan jag tänka mig...!
  • Nova76
    ängeln83 skrev 2009-01-05 08:51:11 följande:
    Ah, lite Tyckte det var lite märkligt att ingen ringt och saknat honom, men tydligen skulle han inte börja förens kl 7 så han var ju inte så försenad
    det var ju bra mitt i all stress

    Såg din fråga om klkids, vet inget om reakod där men lustigt att de inte skickat ut nyhetsbrev eller mail om att de startat rea? Eller har du fått det?
  • Nova76
    ängeln83 skrev 2009-01-05 09:01:59 följande:
    Nån som sett den nya gröna Molo lurven IRL? Tycker att den som kom nu i höstas vart sådär och hoppas att den nya är lite finare i färgen.
    kollade på den på LLM IRL igår och jag har sedan tidigare beställt den till H från Veras hus (499 för JR och fraktfritt, de flesta andra tar 549 och ofta frakt) utan att ha tittat på den, väntar hem den i veckan. Gillade den i alla fall igår när jag fick klämma på den 
  • Nova76
    Svar på #38819

    Puffelipuff för min Tradera fråga Någon som vet?

    Nu är ju inte detta Tradera tråden men frågar här ändå. Någon som brukar använda Payson som betalningsalternativ för köpare? Får köparen en avgift eller det är bara en avgift när jag som säljare ska ta ut pengarna som kommit in på mitt Paysonkonto? Orkar inte läsa igenom alla regler och hoppas att få svar snabbare här istället


    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

    Puffelipuff för min Tradera fråga Någon som vet?

    Nu är ju inte detta Tradera tråden men frågar här ändå. Någon som brukar använda Payson som betalningsalternativ för köpare? Får köparen en avgift eller det är bara en avgift när jag som säljare ska ta ut pengarna som kommit in på mitt Paysonkonto? Orkar inte läsa igenom alla regler och hoppas att få svar snabbare här istället


    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76
    ängeln83 skrev 2009-01-05 10:42:20 följande:
    Japp Hoppas den är lika fin som jag tror.Nu var det inte fraktfritt längre men den blev ju ändå några kronor billigare.
    så de har frakt från 1/1? Beställde min 29:e eller 30:e tror jag
    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
  • Nova76

    Ringde Payson. Lägger inte in lite info, tänkte kunde vara kul att veta för fler än mig kanske Paysongaranti – köparen betalar 5% av köpesumman i avgiftBetala via Payson – ingen avgift för köparen men säljaren betalar 3 kr + 3% av köpesumman i avgiftUttag via Payson – 2 kr per uttag


    ♥♥ Hannes & Jonathan ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11