Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

regret skrev 2008-11-04 13:49:35 följande:
    Fllisa: Fanns det mycket på utförsäljningen? Mycket folk så allt är "slut"? Hehe.. Fanns det molo-jackor? Förlåt för 1000 frågor :)
    det fanns rätt mycket kläder där men som vanligt sämst utbud på storlek typ 80-92. Mycket folk var det också men jag pratade med han i kassan och det skulle komma en pall till med kläder i eftermiddag som dom mest troligt inte skulle få ut förrän till öppning imorgon.
    Molo-jackor fanns det rätt många av när jag kom men när jag gick var det bara några i större storlekar som hängde kvar.
  • FL Lisa
    Preggi skrev 2008-11-04 14:24:00 följande:
    Godmorgon. Jag vaknade just.. Skulle vila lite med mina tjejer som är hemma med feber så somnade jag såklart... Ser att ni snackar molosalgen. Jag är såååå avis på er som ska åka! Vad har de för öppettider? Kanske hinner förbi där en sväng och kan tröstshoppa lite..
    skönt med liten middagslur

10-19 imorgon och 10-16 på torsdag.
  • FL Lisa
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-04 15:16:51 följande:
    Å va många söta barn o fina kläder i bildis!!Harley--- fina lilla tjejen i Shampoodle!! Plummy--- söta lilla Signe i fina Molo ränderna!! Å fin i Katvig åxå förstås Smilla--- Goa lilla Svea i Småfolktröjan o fin hopping!!FL Lisa--- snygg dagens outfit!! Å vilka fynd idag!!! Loveliva--- fina barnen dina o nice Freshmilk post!!J esssica--- Å va fin i Molo overallen!! Å mössan va ju kanon till Preggi--- å dina tjejer alltid lika fina!!! Så söta tillsammans Smurfen--- söta lilla Tara i fina regnbågen!!
    tack!
    Preggi skrev 2008-11-04 15:22:38 följande:
    Då hinner jag ju dit.. Var det hysteriskt med folk?
    Det var rätt mycket folk när jag var där vid 10 men jag lyckades ta med vagnen in så hysteriskt mycket skulle jag inte påstå.
    Men när jag gick därifrån vid 11.30 typ då var det klart lugnare.
  • FL Lisa
    Tindrisen03 skrev 2008-11-04 20:19:15 följande:
    Gud vad man hade kunnat handla om man hade ngn med stl 68 att handla till på Onetwoten idag. Allt från i höst fanns ju. Hittade dock 2 jackor i 104. Kunde inte motstå trots att de väl inte blir aktuella förrän nästa år. En vinterjacka i lila(grape) för 300 kr och en grå fleece med rosa vantar (med luva)för 200 kr. Var både där imorse och precis innan stängning vid 19 idag och det fanns ju nya grejer på kvällen igen. Såg också att de demonstrerade fleece och overaller och vinterjackor för nästa höst. Fanns tydligen fem "killfärger" och fem "tjejfärger" på fleecarna till nästa höst. Vinterkläderna kom i typ 5 färger plus en ny regnbåge
    attans. Det låter som att dom hann packa upp den nya pallen med kläder redan idag. Jag som hade hoppats att dom skulle ta det före öppning imorgon. Jag har en barnfri förmiddag och tänkte det kunde vara skoj att gå dit en sväng till då. Nu måste jag fundera över saken.

Låter som att du gjorde fina fynd!
  • FL Lisa
    Preggi skrev 2008-11-04 20:37:00 följande:
    Tack.. Tror du det finns nåt i 98/104? Tar dom kort?
    ingen aning om storlekar..kikade inte så jättemycket i dom högarna. Men något kan du säkert fynda
    Dom tar inte kort...det är bara kontanter som gäller.
    Duntoffla skrev 2008-11-04 20:37:52 följande:
    Tack! Eller hur? Nu har jag allt i lammen! Mössan passar. kan ta kort vid annat tillfälle Vantarna var längre än jag trodde. De når upp till armbågen nästan men är lite klumpiga inuti. Fast det verkar ju alla vara.

låter ju bra med både vantarna och mössan. Jag köpte faktiskt ett par vantar från Ica Maxi och dom är inte det minsta klumpiga..men dom är utan dragkedja..fast A börjar förstå det där med att hålla ut tummen nu så jag har lyckats få på dom varje gång vi gått ut den här veckan Men dom är inte så jättetjocka..utan känns bra nu. Får bli några andra till vintern

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11