Vi som shoppar danska barnkläder del 11
Duntoffla - Nä det är lömskt det där. Även om det är en hård liten växasäng så somnar jag ju nästan före henne trött som man är och mannen får komma upp och väcka mig. *hehe*
Duntoffla - Nä det är lömskt det där. Även om det är en hård liten växasäng så somnar jag ju nästan före henne trött som man är och mannen får komma upp och väcka mig. *hehe*
Värmer upp lite med en dagens outfit i bt. Den där Småfolkklänningen hade jag spanat på länge och varit lite tveksam till. Men guuuu så fin den var på!
Ia var dock lite bekymrad först över att hon råkat spilla på sin nya klänning när hon upptäckte de utspridda bruna äpplena bland de rosa.
Skrutteruttan - Va fin din tös var i Molotunikan! Kul med ett plagg med så många matchningsmöjligheter, sånt gillar jag.
Nu ska jag öppna EST o T paket.
EST är redan uppe!
Booooring idag.
Ångrar fortfarande att jag inte köpte en Småfolk uggletröja till lillasyster i början av kalendern, när de var så tokbilliga... nu är ju nästan allt slut som nån skrev tidigare.
butte - Tack!
Så fin!!! Har bara tvekat lite för att jag varit rädd att den skulle kännas "nattlinnig"... men det är kanske bara för att lillasyster har den lila bodysuiten i samma print som pyjamas.
Flower - Sicken söting din tjej är och så fina FLUFF kläderna var på! Har ju sett dem på T men sällan livebilder.
Är det nån som vet om Poppilopp kommer att ha adventskalender?
Flower - Oj, va billigt ändå!
Jo, man vi har också bara 1 barn 15 tim/v... vi betalar just över 1000.
Vad betalar ni andra?