-
men gud vad är det???Smultronhjärta skrev 2008-11-07 13:43:37 följande:Men de kaaaaaan ju komma på måndag..oftast tjänar man på att va trevlig, vääldigt tålig och trycka på med jämna mellanrum. vänligt men bestämt Kan muntra upp dig med denna bild
-
nä nu har jag haft så tråkigt på jobbet idag så nu måste jag åka och tröstshoppa de där tajtsen (molo röda med vita prickar)till min lilla skrutt
-
söt Milo i BT
-
God kväll alla här i tråden!!!
Hoppas alla molo shoppare haft en underbar dag...klart de har haft...de har ju varit i molo paradiset juh....
När kommer alla bilder?? vill se alla skönheter och fynd..
*kikar som en tok i BT men ser inget* -
RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 19:05:27 följande:
haft en kanondag!!!mina bilder kommer antagligen ikväll, sitter på tåget från malmö just men är i sthlm vid 22 tiden..okej då får man snällt vänta till dess....
förstår att du handlat massor och din resväska är fullproppad eller?? -
vilket fynd...synd att den inte var störreSmultronhjärta skrev 2008-11-08 19:52:11 följande:Underbar färg på denna overallen (även om säljaren inte har ngn bild)www.tradera.com/Helt_ny_cerise_MOLO_overall_s...Bra pris med fraktfritt köp-nu
-
Svisch: ååååhhh vad fint det var med garnbollshooden och kjolen...det skulle jag med viljat ha till min tjej
-
RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 23:15:16 följande:
Yes!! väldans nöjd, vi har haft det sååå trevligt!!!OMG vad fin shopping du hade med dig i din fullproppade resväska...Stella är jätteavis på Bubblan...eller ja mamma är jätteavis på Bubblans mamma som har köpt så mycket fina molosar till sin dotter *ha ha* -
Nu har jag tjatat på gubben och sagt att nästa molosalg ska jag verkligen inte missa för allt i världen....så nu har han tröttnat och godkännt det *tjohooo*
-
RååSa BuBBlan skrev 2008-11-08 23:27:12 följande:
spännande ja du.. hm.. Ida har allt mellan 86-98 på Molo, beror på vad de är för plagg, print, modell.. Hon kan tom ha 80 i vissa tröjor ännuBlev det ingen vinteroverall?