Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

melizza skrev 2008-12-18 09:51:51 följande:
    nääää dunis....det är bland dem finaste som finns den med blommorna alltsåängeln: det var väl den du frågade efter...den till höger är väl wild nature??
    Näh, jag undrade över den till vänster.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Ha ha, skumt o vara inne i sitt eget galleri o leta fula Molosar
    Tur att jag slutat upp med min impuls hopping för jag har hoppat alldeles för mycket som jag egentligen tyckt va fult.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-12-18 09:53:12 följande:
     Tror du? Kanske, en del ljusare print försvinner han i. Får se om de finns kvar på Poppen när jag kommer dit nästa gång.  Fick lite avsmak för lila ett tag men nu finns det 2 tröjor och ett par Lindex velourbyxor i garderoben
    Det tror jag absolut, den är ju lite mörkare lila IRL. Tycker det är svårt att hitta rätt färger till Liam, ljust försvinner han i och för mörkt försvinner han också i, typ Katvigs turkos/gröna. Han passar bäst i brunt, grönt och rött.
  • ängeln83
    snigelina skrev 2008-12-18 09:55:20 följande:
    ängeln83 skrev 2008-12-18 09:52:23 följande: Åh, gitarrerna gillar jag jättemycket! Inte på bild kanske, men när de väl kommer på så Men jag håller med om fotbollsprintet, vägbanorna är inte heller nån favvo.
    Köpte gitarrerna för typ 100 kr, men den blev aldrig använd, tyckte nog den var lite för plottrig.

Fotbollsprintet var urfult och vägbanorna sådär, den blå var finare än den gröna iaf.
  • ängeln83
    snigelina skrev 2008-12-18 09:56:13 följande:
    ängeln83 skrev 2008-12-18 09:53:44 följande: Hahahaha! Var bilderna från ditt galleri?
    Jaaaa, HA HA
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2008-12-18 09:58:39 följande:
    men förra höstens kollektion var ingen hit
    Naeh, den var ju inte det. Fast uttrar o lamm kom då va? Dom var ju fina,
  • ängeln83

Detta är nog min favvo bland starsen iaf.
    Body från Molo

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-12-18 10:25:34 följande:
    Oj vad ni babblar Hinner ju inte med er!Ängeln:  GUUUUD vad fin lejontröjan var! Var har du köpt den? Fick ett plötsligt ha-begär efter den
    Visst är den fin Loooooooove lila lejonen, mkt finare än den andra varanten. Som butte skrev, den är från T, 130 kr alldeles ny
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-12-18 10:37:46 följande:
    ÅåÅ typiskt!!
    Men Tofflan sa innan att Poppen har den, kolla med henne.
  • ängeln83
    LitenBlomma skrev 2008-12-18 11:10:30 följande:
    Poppilopp tar 349:- för Molo pärlplatteärmar stl 80 men jag köpte Mejas för 279:- stl 80 på EST. Varför SÅN skillnad?
    Oj, det är ju priset för JR storlekar ju, det kanske blivit fel?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11