Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Helle skrev 2008-10-31 21:50:30 följande:
    Juni är han född så han har inte varit än. Men vi har mätt honom hemma till 97 och vikt 15,5 kg ca, så då är de ganska lika Bra för storleksletning
    KAn ju tillägga att som 2åring var Anjelin 78cm och nu som 3åring är hon 84!
  • lillronya
    Helle skrev 2008-10-31 21:53:29 följande:
    Jag tycker också det är spännande. Jag blev lika lång som min pappa och min mamma är 169 cm. Hur kunde det komma sig? Syrran blev 173 cm, det var ju åtminstone någonstans där emellan. Lite skönt är det att jag har killar, annars skulle jag nog oroa mig för hur lång tjej jag skulle få. Vet ju hur det är att va lång själv och det var inte alltid så roligt när jag växte upp.
    JA det är märkligt sånt där som man inte kan styra över.
    Det är lika märkligt som att jag med knallbruna ögon har fått fyra tjejer med ljusblå ögon....
  • lillronya
    agster skrev 2008-10-31 21:58:44 följande:
    Ja, det är lustigt det här med ögonfärg. Jag har blåmelerade, sambon har ljust ljust grön/bruna. H har riktigt mörkt bruna och J har riktigt ljusblå! Trodde aldrig att jag skulle få ett barn med mörkt bruna ögon. De säger väl att brunt är dominant tror jag så att du fått 4 med ljusblå är ju ännu lustigare!
    Ja brunt ska ju vara dominant. JAg har dessutom två föräldrar med bruna ögon. Men de i sin tur har väl blått påbrå.
    Sånt är så kul att luska i.
    Häftigt att dina barn fick de färgerna med, för det ju ingen av er som har de heller...
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-10-31 21:59:41 följande:
    Det är lite skumt. Brunt brukar väl slå över vad jag har förstått. Din man måste undra
  • lillronya
    gosmamman skrev 2008-10-31 22:01:08 följande:
    har ni sett detta: 
    JApp! HAndla nu allihopa så där inte finns nåt kvar till mej!! JAg måste spara till molo.
  • lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 22:00:58 följande:
    HA HA HA HA    *skrattar ihjäl mig*    Ida vill inte sova här hemma.. Pappan irriterad o lyfter upp henne till soffan med orden " okej.. i soffan.. men ingen film"  Ida svarar:  "Ida se movie då"   ha ha ha!! sonen min håller på och lär henne engelska för fullt o de verkar fastna
    Å så gulligt!!
  • lillronya
    081016 1 skrev 2008-10-31 22:13:20 följande:
    Godkväll Får knappt sitta här för tjurig avundssjuk sambo....La iaf in lite bilder på lilla loppan från idag Hemsk kombo ála mormor
    Godkväll!
    Men MAia är så söt oavsett kombo.
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-10-31 22:15:01 följande:
    Haha...bra taktik där! Nu är ditt nummer inlagt i mobilen inför morgondagen. Håll tummarna för NS-fynd nu då!
    Oh vad spännande!!
    Jag är så avis! JAg vill också dit!
    JA man kan  juinte åka på allt.

Jag har mobilen nära imorgon.
    HA nu riktigt roligt!
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2008-10-31 22:19:10 följande:
    Ja men du ska ju på MOLO och det är jag avis på. Hoppas Gucce har ngt kul imorgon också. inte för att jag ska shoppa något mer än NS men ändå Nu ska jag synda med lite Ben & Jerry-glass!
    Å glass e gott.
    Attans vi missade glassbilen i veckan...
    Ja jag håller tummarna för bra fynd imorgon!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11