Inlägg från: trunken81 |Visa alla inlägg
  • trunken81

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Va ingen molo? Då vill man ju inte dit !! Förvånad

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Nä nu måste jag gå och knyta mig,
    sov gott alla!

Jag hoppas på en kräkfri dag imorgon Fundersam

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 08:49:37 följande:
    Vaa..bor du i Rödeby?!!!
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    JuliaochNelly skrev 2008-11-13 09:39:25 följande:
    hehe ser att buttes suit är på tapeten igenär det bara jag som inte tycker det är tok mycket jo asså butte tjänar ju på den men en ny i butik kostar väl runt 375 med det trycket och eftersom den inte gick att få tag i överallt
    Går den att få tag på i någon butik? Vardå? har för mig det var nån som sa att det inte gick det..
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 09:43:44 följande:
    ja...i tre dagar till Sen bor jag i Trantorp
    Aha Var i Rödeby då? Hur gammal är du?

Det är ju min gamla hemby, där är jag skapad och uppväxt Hehe.
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Buttelina skrev 2008-11-13 09:46:04 följande:
    hej
    Den där suiten hade jag tänkt ta köp nu på också, men jag tror inte jag vill vara med i slutstriden faktiskt
    Min sambo såg den igår, och så sa han:

Ni är ju inte kloka...du hade väl inte tänkt buda på den hoppas jag? Det är väl inte kläderna man ska glo på, det är väl ungen man ska se! Jag kan inte fatta..

och så skakade han på huvet och gick och satte sig i soffan..haha
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Zvartaliljan skrev 2008-11-13 09:50:37 följande:
    Fridlevstad, men jag är uppvuxen 10 mil härifrån Bara bott här i 3 månader.Gick dock gymnasiet i Karlskrona då jag träffade F. Jag är 22.
    Jaha, jag tänkte om du hade bott där länge så hade jag säkert vetat vem du var men 3 mån, det var lite väl kort tid Var ju 7 år sen jag flyttade därifrån typ
    Aleya 2 mars 2008
  • trunken81

Godkväll!

Fina bilder i BT som vanligt. Sötnosar,

Här har det inte blivit några fotografier alls, ingen ide att sätta på några fina kläder när de bajsas och spys ner (idag har dom bara bajsats ner) hela tiden..så skruttan ser ut lite halvt som en luffare här hemma hela dagarna nu, tar på henne fulaste möjliga.

Har haft en jobbig dag, inte nog med att ha fullt upp med att bära runt på en ledsen sjukling hela dan och sitta i tele med barnakuten så fick jag också veta att min bror låg på sjukhus i stockholm, och min pappa i karlskrona.

SUCK, vilken dag. Hoppas er har varit bättre

Aleya 2 mars 2008
  • trunken81
    Jen80 skrev 2008-11-13 20:17:09 följande:
    Men fy . Hoppas det inte är nåt alltför allvarligt?! Stor kram till dig!!
    Tack Generad Nja, min pappa hade skurit av en sena i tummen och fick operera den. Men det är ju inte så farligt.
    Min bror har en sjukdom som han äter tabletter för resten av livet. Tyvärr sliter den på hans lever, och han får ibland riktigt ordentligt med smärtor så han blir liggandes på sjukhus. Hans värden måste hela tiden följas, för när levern lägger av är det svårt att få en ny och det är ca 50 % chans att klara en operation.
    Han hade blivit röntgad nu och hade en kraftig inflammation i levern, vilket inte heller är ovanligt för honom.
    Jag blir så ledsen när jag tänker på detta och hoppas bara hans medicin ska kunna bromsa ner det dåliga till ett långt fullt normalt liv, 
    han är 32 år och har redan jätteproblem Gråter
    Duntoffla skrev 2008-11-13 20:26:11 följande:
    Go kväll igen!Middag och nattning avklarad. God kväll! Låter som en hemsk dag. *kramar om*
    Aleya 2 mars 2008
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11