Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2009-01-04 14:34:25 följande:
    Mina auktioner går riktigt bra nu. Men det är väl lite beroende på vad man ska sälja och vilken storlek. Jag sparar dock en lurv till senare att lägga ut. Är det sprillans nytt kan det nog funka med ett högre utrop.
    Frillan står för att han precis haft mössa på sej.

Mina auktioner går ganska bra. Iaf vissa. Jag hade höga utrop för jag vill inte bli besviken...
  • lillronya
    Duntoffla skrev 2009-01-04 15:41:22 följande:
    Han har 86 i sina nu. han skulle kunna ha 80 men då skulle de vara på gränsen. I de oranga muddbyxorna har han 92 men övriga i 92 skulle vara stora. Tror 86 blir perfekt på E
    Misstänkte att 86 borde passa. Vill egentligen inte ha såna byxor men fanns ett par i 80 på T... Rymden är ju favvo.
    Duntoffla skrev 2009-01-04 15:42:25 följande:
    Kul att de rullar på. Alltid skönt att få in lite på kontot även om det inte stannar där så länge Nu ska jag dricka lite te och umgås med lilla familjen. Noels feber har gått ner idag tack och lov
    Ja et är skönt att det går frammåt. Fast det som kommer in nu är nog redan upphandlat egentligen.
  • lillronya
    Fiffa5 skrev 2009-01-04 16:17:54 följande:
    Jag gör alltid så att jag handlar en massa först, sen får jag panik o inser att jag måste sälja av lite på T för att få in lite pengar. Just nu är jag i fasen där jag fått panik o tänker börja ikväll med att fota o lägga upp auktioner..
    JA så kan man ju också göra.

Jag handlar bara det jag verkligen vill ha och har väldans svårt att sälja det som fortfarande passar.
    Men nu börjar det bli för smått här, så att lite kan åka.
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-01-04 16:23:43 följande:
    Åh, lyckos dig Jag BORDE rensa, men jag kan inte. Det finns faktiskt inget i barnens garderober som jag kan rensa ut.. Absolut ingenting
    Trist att det inte finns nåt att rensa ut när man vill det.
    Så har det varit för mej en lång period. Men nu är det min tur.
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-01-04 16:29:02 följande:
    Jaa.. har en massa sommarkläder, men de får ju vänta lite Sen får jag väl bli glad i höst istället när de andra kläderna går att sälja
    Ja då är det din tur!
  • lillronya
    snigelina skrev 2009-01-04 18:00:33 följande:
    Suck. Jag har gjort två Batinki-ordrar idag. Jag som inte skulle... Får väl se om det finns kvar nåt av det
    Finns det nåt kul kvar på batinki?
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2009-01-04 18:03:56 följande:
    Hur var det nu man gjorde när man skulle skaffa automatiskt vinnarmail????
    Gå in på din profil och anpassa vinnarmejl.
  • lillronya
    LA Woman skrev 2009-01-04 18:08:11 följande:
    Gokväll Nån som hört av Hippo idag? Jag antar att hon fortsätter i morgon och hoppas att jag får besked då Jag hoppas verkligen jag får min lurvfleece!!! (fast jag är realist...)Idag har vi passat på att vara ute i snön innan den töar bort. När vi kom in lagade jag fisksoppa som vi avnjöt med nybakat bröd
    JAg har inte hört nåt iaf...
  • lillronya
    LA Woman skrev 2009-01-04 18:14:18 följande:
    Inte jag heller...och tyvärr vågar man ju inte hoppas att det är för att det fanns
    Tyckte ändå att jag hade ett ganska tidigt ordernummer. Men får väl bara vänta och se....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11