Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-10-30 12:01:53 följande:
    Vad är det för nåt du är på jakt efter?
    en rödrutig skjorta/blus från Gina Tricot. Den fanns bara i min affär i storlek 38 och jag skulle behöva 40. Har kollat på flera GT och på hemsidan men den verkar tokslut. Den hade varit snygg till ett par svarta jeans
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-10-30 12:08:27 följande:
    Aha, typiskt Jag ska ev. till GT imorgon, kan kolla åt dej om du vill. Måste till bikbok o köpa lack leggings innan dom också tar slut
    Gärna det. Problemet är att jag har svårt att beskriva den. Det finns flera rödrutiga.
    GT har lackleggings också
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 12:59:37 följande:
    Å va massa fina bilder i bildis!!havsvind--- sååååå söt i knappbody o katvig bysser!!harley--- hon e så söt din tös!! Fina Nanooun och Molotröjan!! Fin hopping åxå jacao-- fina killarna i molo och söta lilla tösen i katvig!tofflan--- skön stajl på N i stolen    lite relaxed så där.. Fin outfit!!Grodan--- fiiina barnen dina!! Å snygg mössa loveliva--- fina regnbågsbarn Jen--- söta söta lilla Ava!!agster--- shysst velourhopping trunken--- å lilla sötisen!! fin i småfolk tshirten!
    Tack!
  • Duntoffla
    loveliva skrev 2008-10-30 12:55:08 följande:
    Å nu snöar det
    Oj!

Bubblan- varför sa du inte att du hade en tråkdag? Jag har också aptråkigt idag. Vi hade ju kunnat setts ju.

Usch, stinkis här!

BRB
  • Duntoffla

*En-tvätt med bajsiga kläder i maskinen- en dusch av både son och mor- en uppfräschning av det innan städade badrummet-stund-senare*
    Hur äckligt kan det bli?

• Duntoffla
    Ville Mor skrev 2008-10-30 13:41:49 följande:
    Verkar vara fart i den här tråden så jag är lite fräck att kasta in min fråga här. Någon som vet vart på nätet jag kan köpa likadana tröjor till far och son i farsdag present? Tycker jag letat överallt men är tydligen inte så insatt i varken ämnet eller hemsidorna. 
    Hmm... Vet egentligen bara Småfolk som har större storlekar av sina kläder, mest dam tror jag. Annars har ju Me&I lite mer såna kläder... samt decent tror jag
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-10-30 13:44:22 följande:
    haha...hur lyckades ni med att få det så grisigt?
    Jag vet inte. Det hade läckt ut på bodyn och brallorna och sen när jag skulle försöka skölja rumpan i handfatet så rann vattnet inte undan så fort (mina långa hårstrån som är boven till det) vilket resulterade i rätt äckligt handfat. Då gav jag upp och tog både Noel och mig själv till duschen. Jag var ändå näck för jag höll på att byta kläder strax innan.

och blodpudding igår- du kan ju tänka själv...
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-30 13:44:57 följande:
    hehe mysig bajsstund??
    mmm...så härligt när han inte vill vara still heller. Bajset flyger ju nästan
  • Duntoffla
    melizza skrev 2008-10-30 13:48:01 följande:
    mysigt....ha ha tur du fick städat iaf så var det avklarat
    Jag hade precis städat klart INNAN
    FL Lisa skrev 2008-10-30 13:49:11 följande:
    du får se det positiva....genast blev den aptråkiga dagen lite mer intressant och ni fick något att roa er med en stund
    Haha...Bajs är humor! I alla fall om man pratar om det. Inte lika kul att uppleva!

Butte- fin shopping och fina barn!

Och nu tokregnar det tydligen här. Jag som funderat på en prommis stannar nog inne istället. Kanske ska göra en brasa?

Loveliva- vilka fina regnbågsbarn!
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2008-10-30 13:55:07 följande:
    Nu måste ni sluta prata om småfolks hoodtröja innan jag beställer en sån. Jag är såååå sugen. Vill ha både en grön och en turkos. Som tur för mig så är det gröna inte helt lätt att få tag på. Det värsta är att jag stod och höll i den gröna på SoCutes rea för någon månad sedan men jag la tillbaka den. Hur dum får man vara?
    Ja, det var ju urdumt ju! Hade inte LLM den? Och Poppilopp? Fast kanske inte i rätt storlek...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11