Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-12-20 20:24:26 följande:
    God jul till er också !!!!!!!!!!!!!!!!!! Vilken supersöt tomte Ida ritat, så duktig hon är !!Många kramar till er Saknar er massor
    Tack sötis

Ja Bubblan hon ritar o ritar o ritar  
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Nu är det konflikt bland barnen hör jag  Måste gå!

Ta hand om er så hoppas jag vi ses snart igen!

*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*

• RååSa BuBBlan

Hej tjejer

Hoppas alla haft en kanoners jul, vi har haft det bara bra men tyvärr åkte vi på en rejäl förkylning en efter en..

Hoppas det nåt? Eller väntas det bara på news nu   Jag har rea fyndat lite under senaste månaden iallafall, men inte har det blivit så jättemycket handlat.. Får väl ta igen det när vårkollektionerna dyker upp

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-12-29 20:35:39 följande:
    Haha..inte lätt att veta då alla ser i princip lika ut. Men om du kollar på dragkedjan på dina bägge två kommer du nog se att den ser lite annorlunda ut Åh sitter och velar om jag ska våga lägga ut på T eller inte.
    Å lägg ut ett par stycken, jag har ett fåtal ute och dom knallar på
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-12-29 20:42:28 följande:
    Trist med förkylningar! Kan tänka mig att du kommer shoppa en del nya Molo
    Å nä! Ibland är dom faktiskt välanvända åxå dom små Molosarna   men råkar det vara kossor kan man få en bra slant för dem ändå

Å vi överlever lite snoriga näsor och JA! Många många molosar kommer det bli absolut
  • RååSa BuBBlan
    SmillaMilla skrev 2008-12-29 20:46:48 följande:
    Alltså lammen med blå prickiga armar. Tröjan alltså Visst är den unisex? Skall till sverige i morgon o vill ta på extra barnet lite finare kläder.
    Å absolut!! Kille som tjej e fin i den
  • RååSa BuBBlan

Å va lycklig jag blev när jag klev in på Freds värld i Lysekil förra veckan! Letat som en toka efter de rosa med grå prickar byxorna med bred mudd i större storlek å så ligger det en hel hög där Så nu har vi ett par 98:or åxå *mamman glad*

• RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-12-29 20:49:28 följande:
    Nu åkte allt ut! Det får bära eller brista! Ja, kossor verkar stå högt i kurs. Bra att veta. Du har ju sett allt fint som kommer också. Själv har jag satt mig på köpstopp from nästa vecka. Det kan verkligen behövas
    Massa fint du har ute nu ju!! De måste du få bra för tror jag

Loveliva--- tank jo maj der    Niiice to be back åxå
  • RååSa BuBBlan
    trunken81 skrev 2008-12-29 20:53:11 följande:
    Hej alla!Nån som vet hur kik kids leggings är i stl? vad motsvarar 19/20, 22/23. Är det som strumpstorlekar? Men heej! Det var länge sen jag såg dig. Var har du hållt hus? Jag efterlyste ju dig nyligen  eller kanske vi har gått om varandra härinne bara. Hur är det?
    Hellu på dig

Jag har bara hållt hus hemma senaste månaden, haft lite tråkigheter runt mig men som nu lagt sig lite *skönt*

Så nu är vi tbax i hoppingen igen Bubblan o jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11