Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Gokväll, kikar in i reklamen på ugly betty och sen är det ju desperata.

Buttelina skrev 2008-10-28 20:21:53 följande:
    åhhh lillebror har utvecklat bronkit igen har sååå svårt att andas
    stackars lillebror, skickar massor med kryapåer kramar
  • gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-10-28 21:27:29 följande:
    Go kväll!Inte kul med räkningar! Måste sätta mig med våra
    mmm, vi gjorde våra igår, tretusen utöver det vanliga denna månad, ångrar lite att jag ska till sthlm på fredag Fundersam
  • gosmamman

Gokväll alla!

Idag har vi varit på bio med barnen, vi var på spöket laban. Dom har lite grejjer för barnen på biblioteket under höstlovet, så bion var gratis Skrattande

Tjolla- Milo e ju ruskigt lik din brorsa

• gosmamman
    isold2003 skrev 2008-10-29 19:59:23 följande:
    God kväll. Det lät mysigt med bibblobio
    jepp, den gick vi o lunchade pannkakor (barnen iaf) när vi drack the/kaffe
  • gosmamman
    Helle skrev 2008-10-29 19:56:00 följande:
    Fungerade det bra med barnen. Funderar på att ta med mig Philip nästa vecka. Han är snart två och ett halvt. Borde väl fungera?
    Min stortjej har ju alltid älskat tv och sitter som ett ljus. Bebben har aldrig gilat tv någe särkilt och hon sitter i max5-10 min. Men vi hade barnen emellan oss och hon knölade väl runt och pratade lite men inte så att hon störde övriga gäster. det fanns dessutom små bord/brickor man kunde fälla ut framför sig så hon fick ha lite russin o nötter där o knapra på.
  • gosmamman
    hallonmumrik skrev 2008-10-29 19:49:40 följande:
    Det värsta är att jag tror att jag skulle kunna bryta lös ordentligt. Än så länge har jag köpt en massa kläder, mycket plastisock, ida t, moonkids och en del molo men på rea. Och det kan jag motivera lite mer för mig själv på något sätt. (försöker döva mitt samvete lite :) ) Men jag läser en del här inne och kollar era fina bilder i bildtråden så kanske är ja snart hel fast! :)En fråga, TS, är det typ nåt slags Tradera fast i danmark??
    jepp, TS0 trendsales och är nån slags auktionssajt i danmark men den fungerar lite annorlunda, har inte greppat det tyvärr
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-10-29 20:11:10 följande:
    varför är pillen så rolig att dra i ??
    vaddå, skulle inte du dra i den helatiden om du hade en Flört
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11