Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Jag försökte rensa ur lite molosar för att göra plats för nytt, men det gick inget vidare, de är tillbaka i garderoberna igen.. utom kossatröjan..

• snigelina
    Duntoffla skrev 2008-10-29 22:56:02 följande:
    Jag får helt enkel höra med dem vad de tycker. Eller rättare sagt så ska sambon ta tag i allt vad inskolning och sånt är
    Det jobbiga med halkstrumpor är ju att man måste byta strumpor innan man går ut. Då känns det lättare att bara ta av/på bobux tex.
  • snigelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 12:18:49 följande:
    Jo visst e den det.. Men råååsa e ju råååsa liksom   *gillar råååsa*
    Hon kanske behöver en råååsa vinterjacka då? Skulle nog inte ha den rosa overallen, den är ju lite ljus..
  • snigelina
    ängeln83 skrev 2008-10-30 12:32:48 följande:
    Ingen som har vägarna förbi Bikbok? Kom på att jag inte har nån bil imorgon, o jag MÅSTE ha leggingsen, usch, blir bara stressad av sånt här, varför köpte jag dom inte i helgen när vi var där?
    Men du, ring och lägg undan dem och säg att din brorsa ska hämta ut dem åt dig. Då kan det väl inte kännas så jobbigt för honom?
  • snigelina

"LAGERUTFÖRSÄLJNING - DANSKA BARNKLÄDER 60-70% RABATT
    Välkommen till en unik lagerutförsäljning av danska märkesbarnkläder. Välkända märken som Molo, Katvig, Ej Sikke Lej, Småfolk, Ugly Duck, MiniAture, FInger in the Nose, Mala, Eager Beaver osv. Kläderna finns i storlekar från 56 till 164, och omfattar båder sommar & vinter plagg, jeans, tröjjor, jackor, klänningar, skjortor, baby bodies, sparkdräkter etc.
    Utförsäljningen pågår endast under Lördag 1/11 resp Söndag 2/11, mellan 11 och 17. Kreditkort accepteras. Adressen är Stationsvägen 3, i ÅKERSBERGA (lokalen heter Grynnan). Lätt att parkera och lätt att hitta! Kör bara till Åkersberga Centrum och parkera i garaget vid centrum. Folketshus ligger i direkt anslutning till garaget.".

• snigelina
    Plummy skrev 2008-10-30 13:37:18 följande:
    Nämen Var har du hittat denna info?
    På Aff
  • snigelina
    081016 1 skrev 2008-10-30 13:37:11 följande:
    Till de röda är ju Molos lila stjärnmössor klockren! Till den bruna vore väl Katvigs brun/bruna fin??Hallå förresten Idag har jag shoppat maaassor jag som skulle hålla mig till molosalgen
    då vill vi se BILDER
  • snigelina
    ängeln83 skrev 2008-10-31 08:14:54 följande:
    GodmorgonFyy bubblans vilken natt det har varit, eller kväll.Liam vaknade precis i samma sekund som vi släckte lampan igår, heeeelt vansinnig, skrek o skrek och var stel som en pinne. Han var knappt vaken så det gick inte få kontakt med honom, kl 01 blev han tyst, o sen körde han igång igen vid 3 tiden. Lagom frustrerande när man inte har en aning om vad det är.Hoppas ni andra haft en bättre natt.
    Nattskräck kanske?
  • snigelina
    loveliva skrev 2008-10-31 09:16:06 följande:
    Haha be honom beställa en taxi åt dig
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11