Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

God kväll alla här!!!

Idag har jag packat 13 paket (grejer jag sålt på T) och sen har jag fixat en maskin med tvätt och så har jag kollat på Prison break...så äntligen satte jag mig nu en stund innan det är läggdags.

I morgon skall det komma massa paket....såååå spännande

• melizza
    Duntoffla skrev 2008-10-27 23:03:18 följande:
    Go kväll! Låter som en produktiv kväll.Kul med paket! Vad har du på gång? Röd overall och vad mer?Om ett barn hostar och liksom kippar/låter när det drar in luft igen? Vad kan det då vara? Noels hosta nattetid går aldrig över verkar det som.
    -molo rosa/ grå prickiga tajts med molo älgtröja och prickiga armar från batinki

- nova star byxor och molo röd/vit prickig tröja från hippo

-röd molo overall då förstås

-lite rea shopping från Me like, bl a svea star klänning med glassar på

-lite tradera shopping med bl a småfolk tröja med hundar och stjärnor grön med röd kant samma som ängel har på sin Liam
  • melizza
    Buttelina skrev 2008-10-27 23:09:47 följande:
    det borde komma ett från mig
    ååå jaaaaa jag hoppas på det
  • melizza

Butte: vilka underbara grå ränder på din son....vill med ha pojk....har tre tjejer

• melizza
    Buttelina skrev 2008-10-27 23:17:45 följande:
    tack dom kan ju en tös också ha tycker jag till ett par lila velourbyxor
    vart hittade du dem och finns dem i tröja???
  • melizza
    Buttelina skrev 2008-10-27 23:20:09 följande:
    dom rä beställda från molos lager via en butik.. vet inte om det finns tröja större än strl 92
    hoppas den kommer till nätsajterna snart eller tror du inte dem gör det?
    jag måste nog tygla mig från shopping nu ett tag....har änna blivit mycket sista tiden *hi hi*
  • melizza
    Buttelina skrev 2008-10-27 23:37:16 följande:
    inlägg 666 ja jag måste också sova, isabel vaknade nyss och var ledsen.. förkyyyld mamma sa hon så då ha jag två förkylda barn... hmm och inget nesseril eller koksalt hemma. skooj
    usch vad jobbigt med förkylda barn...hoppas dem kryar på sig snart...

nu måste jag nana jag med...

CU tommorrow
  • melizza

Goddag alla

händer det nåt skoj här idag eller? Själv sitter jag på jobbet och bara längtar hem för att se i brevlådan...alla mina paket ska ju komma idag juh...

Butte: vilken underbar syskonbil du har som pres.bild nu

• melizza
    Buttelina skrev 2008-10-28 11:04:45 följande:
    de rosa med grå prickar och stora grå muddar. har dom i strl 98 men köpte 110 också älskar dom
    men fick du dem sista som fanns då för dem finns ju inte på deras hemsida längre. jag har varit på jakt efter dem med men i strl 98 eller 104....vet du om de hade fler??
  • melizza

081016 1 skrev 2008-10-28 11:10:24 följande:

Godmorgon!jag sitter också o kikar på Småfolk. MÅSTE ha denna: www.smafolk.dk/tcms/images/16.jpg FIIIIN!
    ett måste att ha denna juh såååå fiiiiiiiiiiin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11