Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

SmillaMilla skrev 2008-10-27 07:35:45 följande:
    Jätte fin ts!!! Bra jobbat butte!!!!
    tackar fick STOR hjälp av dunis och fl lisa visst blev den fin
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-10-27 07:37:10 följande:
    God morgon tjejer.Så fin tråd du gjort Butte
    god morgon

ojojoj, jag har en suuuuur bia bus här. han vaknade förkyld som attans när kl var 5 och har gnällt sen dess i princip Fundersam
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-10-27 07:41:35 följande:
    Låter inte roligt. Har han feber oxå?
    nä ingen feber... han vaknade tidigt pga täppta näsan och gnäller för att han inte sovit färdigt antar jag ... det blir nog bättre snart
    Tjejtriss skrev 2008-10-27 07:46:09 följande:
    Godmorgon, kul med en ny, fin tråd - bra jobbat, tjejer!Jag väntar paket i veckan  - lite Katvig Var hittar man brun/brun-randiga tights?
    har inte klkids bruna?
    Harley skrev 2008-10-27 07:52:16 följande:
    Mig blir ni inte av med huuuur många nya trådar ni än startar
    attans också
  • Buttelina
    agster skrev 2008-10-27 07:56:08 följande:
    Väntar på lite Katvig, Småfolks hood och en liten jacka. Sen blir det inte mer, köpstopp till nästa lagersalg!!!
    ahh skoj med paket. jag väntar på katvis strumps, katvig miniapplesuit, katvig velourbyxor, molo prickbyxor med stora muddar, katvig blå/röd randig suit. det var nog allt nä just det... ett par röda katvig velourbyxor också
  • Buttelina
    agster skrev 2008-10-27 07:56:08 följande:
    Väntar på lite Katvig, Småfolks hood och en liten jacka. Sen blir det inte mer, köpstopp till nästa lagersalg!!!
    åhhhh vilken liten SÖT unisex grabb i bildis visst är det skoj att våga lite med färgerna
    Tjollabolla skrev 2008-10-27 08:03:21 följande:
    Godmorgon! Vilken FIIIN tråd! Så drygt med måndag. Ska jobba till sex ikväll. *blä*
    guuud vad drygt!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-10-27 08:10:32 följande:
    ÅÅ jag tror jag måste ha Molos rosa/lila randiga byxor till Milo. Sååå sugen på dom. Älskar dom röd/oranga dom sitter så fint på Milo. Visst kan man väl, med en turkos tröja till??
    KLART han kan!!! absolut!
  • Buttelina
    newatthis skrev 2008-10-27 08:41:47 följande:
    God morgon!Stella tog sina första steg i morse  
    åhhh vad roligt hur gammal är hon?
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-10-27 09:12:49 följande:
    Den från TS skickades dagen efter affären Jag hoppas att mina TS-paket kommer idag. Har en del som jag inte fått. Mailade ena säljaren i fredags men inget svar... Hoppas nu jag inte blir blåst.
    nämen gud vad trist hoppas att det dyker upp snart
    newatthis skrev 2008-10-27 08:50:18 följande:
    Hon fyller 1 år den 9:e november
    åhh duktiga lilla gumman
    melizza skrev 2008-10-27 09:03:39 följande:
    God morron....vilken fin ny tråd det blev nu.Imorgon hoppas jag att jag får den nya röda overallen men i morse när jag vaknade så fick jag lite beslutsångest och skulle helt plötsligt ha den regnbågsfärgade overallen istället så jag mailade och frågade om det fanns och om jag kunde byta den röda mot den men det fanns ju så klart inte i strl 104...*gggrrr* så nu ska jag ha den röda iaf.....helt förvirrad i mitt huvud idag tror jag
    näää den röda är ett bra val!!
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2008-10-27 10:09:26 följande:
    Ja, jag hoppas att det är på väg. Affären gjordes 16/10 så jag tycker att det borde kommit men man vet ju inte när folk skickar. Håller tummarna!Har en lammsuit, en stjärnsuit, ett pyjamasset (sålde av Noels gamla Kappahl), två Katvigbody (en till Lisa) på väg hem nu
    ojdå det var inte illa har shoppingdjävulen dig i sina klor??
  • Buttelina
    Plummy skrev 2008-10-27 10:11:47 följande:
    Letar Katvigtröja blå/grön från denna höst i 116.. men vill inte betala frakt
    elvasmåtroll
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11