Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-10-27 13:38:35 följande:
    coola
    Funilerar på å beställa de.
  • J esssica

Butte har du sett den turkosa du beställde på nåt annat ställe? Vill nog ha en sån. Eller tror du 86 kan funka?

• J esssica
    ängeln83 skrev 2008-10-27 13:39:45 följande:
    Mmm, fast jag tycker han passar sådär i mössan, han blir lite blek, fast den e ju himlans fin *fundilerar*Hade nog velat se brun splash irl, måste va rätt brun färg för att jag ska gilla brunt.
    Tycker röd/blå! Han var ju såå söt i den mössan ju!
  • J esssica

Butte: Då struntar jag nog oxå i den Ska hålla lite span iaf så det inte dyker upp 92 rätt vad det är som d gjorde med spacen.

• J esssica
    newatthis skrev 2008-10-27 13:50:49 följande:
    AHHH, såg just att matadorkids har rea på molosuitar, vill ha både multiflower och skidåkare, men ska ju spara mig till mololagersalg, snyft
    Men en liiiten suit gör väl inte så mycket
  • J esssica

Bubblan: Har du hört me harley angående plats i bilen till molos lagersälj? För visst hade du tänkt åka med? Bara så att ingen annan får platsen annars.

• J esssica
    Buttelina skrev 2008-10-27 13:57:53 följande:
    ca 10 dagar innan det är dags visst är det surt när man köp något som sen kommer på rea
    Varför ska de berätta det så sent? Hade vart bättre om man iaf fick veta nån månad innan blir ju lätatre att planera då ju!
    Hoppas iaf att löningen hinner komma innan
  • J esssica
    MariaK skrev 2008-10-27 13:59:48 följande:
    Oj inte mycket förvarning då Ska hålla koll härinne för här får man nog reda på det ganska snabbt
    Ja vi lär nog tjata om den
  • J esssica

Men blöööööså skulle jag beställa dojjor och suit från matador och jag kommer inte heller in!

• J esssica

Ne vad vad läser jag är det du Lillronya som saboterat

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11