Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Fantastiska Skatt skrev 2008-10-29 21:40:10 följande:
    He he jag är likadan! Vi får ladda upp en 10 Liters termos med kaffe du å jag
    Å har du en bamse termos?  Då kanske man kan tanka den på typ hotellet på morgonen eller en mack?
    Buttelina skrev 2008-10-29 21:40:44 följande:
    ja jag skiter i pointsen och kommer till mcdonalds och käkar med er så skoj!! måste ju träffa er juuue och rota i alla era molo kassar
    Ja skit i pointsen!!   halva tråden kommer ju OCH med sig har dom Molosar i massor!!
    Tjollabolla skrev 2008-10-29 21:45:48 följande:
    Hallå DIT kanske jag hinner ta mig iaf!!!! MÅSTE få träffa er juu!!!
    Ja! Kom du åxå, fyyy va roligt!!   Stackars Mc Donalds
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    J esssica skrev 2008-10-29 21:48:41 följande:
    Fantastiska skatt: Skoj att du ska med oxå Bubblan: Du ska inte sova med oss?
    Jo de verkar bli så ändå.. E sitter verkligen på tvären o bara vrålar att jag e dum som inte låter henne gå på discot.. Så jag reser nog solo..
    Harley skrev 2008-10-29 21:49:40 följande:
    Tycker också att det skulle vara skitkul att träffa alla i Malmö. Inte för att jag vill vara en minuspol, men vi kanske inte ska stanna allt för länge. Vi har ju trots allt närmare 70 mil hem.
    Mitt tåg går ju 17.14 från Malmö..  Å visst va de oki för dig att lämna mig där vid den tiden?
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-10-29 21:51:27 följande:
    Kan man boka bord på donkan?
      vi måste ha STORA bodet ju
    Buttelina skrev 2008-10-29 21:51:27 följande:
    haha det kommer in typ 20 shoppinggalna morsor som bara kacklar om kläder
    helt crazy ju    ha ha ha.. kan se oss framför mig, vi ser inte kloka ut
  • RååSa BuBBlan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-10-29 21:52:17 följande:
    Japps, ska bli superskojsigt!!Men hörrenini J essica & Harley --- Om vi inte ska plocka upp fler på vägen kanske vi kan starta tidigare? Eller kan inte du J essica det kanske?
    men jag då?  glöm inte mig?   eller ska jag dra direkt till Malmö med tåget istället? Kommer fram typ 21-22 tiden då..
  • RååSa BuBBlan
    J esssica skrev 2008-10-29 21:55:32 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 21:54:44 följande: Trodde du skulle till malmö direkt eller ville du komma häår först?
    jag velade ju på den punkten
    Fantastiska Skatt skrev 2008-10-29 21:55:35 följande:
    Bubblan --- Min superstora termos (den jag fyller på varje morgon för att bli människa ) sa upp sig häromdagen Om du åker solo, åker du med oss ner då eller tar du tåget hela vägen?
    å vi måste fixa termos!!  Jag vet inte riktigt hur jag ska gör med det.. kan åka till degerfors o möta jessica där å sen vidare med er ner.. eller tåget direkt till malmö på fredag eftermiddag

va tycker ni?
  • RååSa BuBBlan
    Harley skrev 2008-10-29 21:56:41 följande:
    Gud ni skriver så jag hinner inte med att varken läsa eller tänka... *trög*Jag kan åka när som helst. Om vi vore i Kristinehamn vid 13 så vore det ju kanon. Då slipper vi köra i mörker hela vägen och kan träffa Bubblan också.Klart vi kör dig Bubblan så du kommer fram till tåget i tid. Du ingår ju i min bil
    Å toppen!    va lite nervig att jag skulle irra runt i Malmö alena o missa tåget
    Fantastiska Skatt skrev 2008-10-29 21:57:13 följande:
    glömmer inte dig ju Hann skriv ainnan jag såg att din familj nog inte ska med ju!
    Kyss
    Buttelina skrev 2008-10-29 21:57:35 följande:
    aha formel1 eller?
    Jupp! flådigt värre
  • RååSa BuBBlan
    Harley skrev 2008-10-29 22:00:03 följande:
    Du får såklart åka med från Värmland. Jag hade fattat som att du skulle åka tåg till Malmö. Usch vad jag blir förvirrad....
    Å sorry Generad jag e lite förvirrad själv.. Å vet inte vilket som e smidigast..?
    J esssica skrev 2008-10-29 22:01:31 följande:
    Hur gör du bubblan?
    vet inte    fått en attack av väldig beslutsångest här
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-10-29 22:04:38 följande:
    Jo det vet jag apselut att jag vill Jag ska skrapa money den följande veckan så får vi välan se... Men jag måste ju åka på lördagen isf om där nu finns ngt kvar då...
    Å kom Lördagen!!! då e ju måååånga där  
  • RååSa BuBBlan

Skatten-- ja de e ju roligare att åka med er   men tåget direkt e ju liksom lite enklare..

Harley skrev 2008-10-29 22:07:41 följande:
    Smidigast för dig är nog tåg direkt till Malmö, men roligast är om du åker med oss
    Å får jag vela tills i morrn?  Please
  • RååSa BuBBlan

Tjolla-- var bor du? Långt från Malmö?  Läste nåt om en husvagn

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11