Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nu ska jag lata mig lite med isabel

är det nått viktigt så inboxa mig

cu

• Buttelina
    lillronya skrev 2008-10-29 15:38:01 följande:
    Ok jag kollar med henne då. Får väl kolla med mannen här också, kanske.
    ja men skit i min polare häng du med
  • Buttelina
    agster skrev 2008-10-29 15:44:14 följande:
    eller ja, kul och kul... det beror ju på hur man ser det, inte så kul att skita i din polare, men jag du förstår hur jag menar!!
    haha jag förstod roligare när det är folk härifrån ju
    lillronya skrev 2008-10-29 15:47:31 följande:
    Ja om allt går bra här så kan jag det. Hittar bara till center syd.
    pengar... ja man kan ha med hur mycket som helst jag siktar mot 3000dk
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 15:54:38 följande:
    Vilka ska dit på Lördag?  Skulle va skoj om man kunde ses i kön eller nåt ju
    sååå mycket fin post du fått! så lååång bubblan är Förvånad. . jag begär ett foto på bubblan med flower klänningen
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-29 16:01:23 följande:
    Ja, de blev en himlans postig vecka Å ja.. Bubblan har blivit jättelång tjej!! Helt otroligt!Här är bild på Bubbla i FÖR STOR klänning
    åhhh men vad vacker den är jag gillar den skarpt!!!
    lillronya skrev 2008-10-29 16:02:38 följande:
    Alltså; jag får ett anfall!!!Kollade kontona och ser att mannen inte fått sin förääldrapenning. Han är ju hemma och är pappaledig helt.Ringer till fk och blir nummer 70 nånting i kön. Efter lång tid kommer jag fram och får höra att ärkenöten MISSAT att betala ut hans pengar och att de kanske kommer denna veckan eller nästa!!!!!Jag blir tokig!!!
    men nä... de gånger jag ringt in och ber dom skynda på inbetalningen så tar det tre arbetsdagar sen sitter dom på kontot. RING DIT IGEN!!!
    lillronya skrev 2008-10-29 16:03:58 följande:
    Ja så mycket kommer inte jag att få ihop. Speciellt inte nu när fk puckat sej!Bara jag kan komma iväg är det ju kul.Har ni koll på vad resan går på?
    är vi 4 vuxna i bilen och angster har brobizz så blir det ju ca 83kr/person och sen lite bensin/parkerings pengar
  • Buttelina
    agster skrev 2008-10-29 16:12:02 följande:
    ingen fara, såg det innan också och var bara tvungen att säga nåt, hihi
    ja det gjorde du rätt i
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-10-29 16:13:22 följande:
    Lite skdad är man nog....Sitter här och funderar på om jag har nåt mer att lägga ut på T.
    haha jag också
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-10-29 16:16:30 följande:
    *asg* Tjollan är trött www.pippilotta.se/ProductPopup.aspx menar jag ju!
    dom såg bra ut!! coop brukar ha några liknande.

weeii kollade kontot och pengar som är på g pga sålda auktioner + at jag har danska kvar sen katvig. jag har 2700dk det klarar man sig kanske på?
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-10-29 16:20:00 följande:
    Attans med, hade behövt några bra vantar. HELST med dragkedja eller som går att öppna ordentligt.Vad tycker ni om Milo i overallen i bt? Jag är lite tveksam till färgen, men overallen verkar vara kanon...
    overallen var jättefin!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11