Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FL Lisa skrev 2008-11-05 16:20:19 följande:
    klart allt inte är slut. Dom har nog måååånga kartonger kvar. Kanske en hel lastbil full med kläder Och kanske finns det kossor då
    hi hi hi En lista för en lista för en lista liksom hi hi hi

Jag hoppas det, skulle inte banga lite muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu här inte
  • nikki2006

Är det någon som kan lägga in tiderna och adressen igen???? SnällaKyss

• nikki2006
    FL Lisa skrev 2008-11-05 16:26:00 följande:
    precis Många listor blir det.jag hade tänkt mig max en suit från salgen. Är det kanske dumt? Men vi har ju massor med suits hemma så det känns som att jag kan vänta till vårens salg med att skaffa suits..antingen om jag åker själv eller skickar bud.
    Du måste åka själv, var ju såååååååååååååååå kul sist. Saknar dig och du förlåt för att jag glömde svara på ditt sms angående salgen Generad
  • nikki2006

Är det inten som Kan lägga in infot om molo lagersalg snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• nikki2006
    agster skrev 2008-11-05 18:35:45 följande:
    Hej!Kikar bara in lite snabbt! Måste äta och fixa lite, men senare kommer bilder i BT Oj vilket himmelrike det var!!!!!!!! Jag hade kunnat köpa hur mkt som helst...!!!!
    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj skit i maten, vi måste se bilder ju
  • nikki2006

Jag kommer åka imorgon, har äntligen fixat barnvakt i sista sekunden. Lite stressad, hade ju inte räknat med att följa med så jag har ju inte packat nåt eller förberett nåt HJÄLPFörvånad

• nikki2006
    maugu skrev 2008-11-05 18:45:01 följande:
    Åh, vad kul...förstår att det blir lite att planera ikväll men ack så roligt..Har någon hört något-typ sms om det var bra utbud eller så?
    Ja tydligen mycket uttrar ränder och kaniner och inga kossor eller bambi
  • nikki2006
    Jen80 skrev 2008-11-05 18:46:14 följande:
    Åh, va spännande!!!! Lyllos dej !
    Ja jag är så suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperglad så jag kommer nog inte sova en blund inatt
  • nikki2006

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeee var är dina bilder???????????????????????????????????????????????????

• nikki2006
    maugu skrev 2008-11-05 18:48:42 följande:
    Skit oxå-jag som ville ha lite mu med röda kantband men det andra låter lovande Pst!Vad fin tröjan var på J
    Ja eller hur suupersnygg, jag är sååååååååååå nöjd, tack igenKyss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11