Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Quiet thoughts skrev 2008-12-02 11:01:28 följande:
    Hahaha...Jo det är massor av knark. Beroendeframkallande. Alla vet vi ju det här inne. Jag får väl skita ut ännu mer pengar nu då.Nej inte vet jag...
    De borde ju inte kosta något... men dom har säkert haft glödjen att packa upp din fina majas....
  • 1 och 1 är 3

Halloj i tråden!

Jag måste fråga er, e de bara hos mej som favoriterna inte uppdateras!?

Jag får gå igenom alla mina trådar för att se om de skrivits något nytt...

• 1 och 1 är 3
    1 och 1 är 3 skrev 2008-12-02 17:48:21 följande:
    Halloj i tråden!Jag måste fråga er, e de bara hos mej som favoriterna inte uppdateras!?Jag får gå igenom alla mina trådar för att se om de skrivits något nytt...
    E de bara jag som har bekymmer???
  • 1 och 1 är 3
    JuliaochNelly skrev 2008-12-02 19:05:43 följande:
    här funkar allt perfekt
    BLÄ! de e skit störigt ju!
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2008-12-02 19:22:04 följande:
    Åhh vad skönt. För man klarar sig ju inte utan fl
    Precis! Sista kvällen idag ju. Sambon e hemma ons-lör å då e de fl förbud här... måste ta vara på dom få dagarna vi får tillsammans....
  • 1 och 1 är 3
    SmillaMilla skrev 2008-12-02 19:28:57 följande:
    ha ha varför känner jag igen det där passa på att shoppa nu också
    Jag gnäller alltid på honom när han pyssalr m lastbilen på sina lediga dagar... därför måste jag föregå m gott exempel och låta bli datorn när han e hemma. Dessutom måste jag bevisa att jag inte e beroende av fl De går ganska bra faktiskt!
  • 1 och 1 är 3
    FL Lisa skrev 2008-12-02 21:35:47 följande:
    ja jag har inte heller sett den IRL...vet bara att jag tycker att N passar jättebra i rött.yrväder har en blogsida. smayrvader.blogspot.com/ såklart inte min sida!i ett inlägg från 5 december har hon en shampoodlekopia. tycker den är snygg så jag ska nog beställa en sådan. Kanske du eller någon annan här har några tips om vilken/vilka färger jag ska satsa på?
    undrar vad hon tar för en sån...
  • 1 och 1 är 3
    FL Lisa skrev 2008-12-02 21:45:25 följande:
    HAHAHA! jag har just satt sambon på att programmera ett litet program som plingar till varje gång en länk från kalendertråden uppdaterar sin lucka.Nu har bus och rackartyg uppdaterat sin
    Vilken lyx!
  • 1 och 1 är 3
    FL Lisa skrev 2008-12-02 21:40:13 följande:
    ingen aning. jag skickade just iväg ett mail med en fråga.Jag har handlat kläder av henne flera gånger och har alltid varit supernöjd Här är min senaste beställning och det här beställde jag när A var nyfödd
    500....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11