Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Everlonn skrev 2008-12-11 17:57:30 följande:
    Nu har säljaren hört av sig (hotade med neg) och hon hade inte fått mitt förra mail men ändå...I alla fall så ville jag skicka tillbaka tightsen som enligt mig inte alls stämmer med beskrivningen...stod fläckfria..det var de inte! Stod ej blekta..det var de! (två olika tights i två olika auktioner)Tog jag i för mycket när jag tycker att hon ska stå för returporto? Och 3 kr i emballage eftersom hon tog 3 kr i emballage...
    Vet inte om man kan kräva det men jag skullenog nöjja mig med attköpet går tillbaka om hon är en sån som är snabb att sätta negativt.
  • gosmamman
    JuliaochNelly skrev 2008-12-11 17:16:20 följande:
    har en liten fråga är det bara jag som tycker vissa molo bodysar är små i stl?köpte kanin printet till viggo i 80 men jag får inte på killen den eller på går den men den sitter super tajt på magen men så är ju grenen super lång.....hmm
    jag är ju ingen molo expert men enl den lilla erfrenhet jag har så tycker jag att storlekarna kan varieraväldigt mycket beroende på om det är prickar, ränder eller print.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-12-11 19:31:28 följande:
    tack sötnos älskar den snögubbetröjan
    Jag tycker också den är heeelt underbar, hade jag haft en pojk hade jaghaft den blå, ycker den är så underbart vinterfin. Den röda känns julhärlig.
    Everlonn skrev 2008-12-11 19:32:31 följande:
    Hon har redan satt positivt på mig...men samtidigt vill jag liksom inte lägga 44 kr totalt på frakt när det är fel i hennes beskrivning...
    Ok, då försår jag.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-12-11 19:52:41 följande:
    ja den blåa skulle jag vilja ha till lillebror i strl 98/104 och sen en till av den röda i strl 110/116 älskar dom
    mmmm, det skulle va fiiint. Skrattande
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-12-11 19:55:10 följande:
    uppe till höger under bröllopstorgs reklam bannern står det status sidan om logga ut pluppen. tryck på statusknappen och skriv ditt meddelande
    tackar för hjälpen
  • gosmamman

Gokväll

kikar in lite då och då under kvällen, ska baka en kladdkakatils imorrn när vi får främmande.

• gosmamman
    lillronya skrev 2008-12-13 20:21:05 följande:
    Gokväll!Kikar också förbi då och då. Tittar egentligen på Harry Potter med barnen, men jag ycker det är tråååkigt.
    Ja harrypotter räcker att se en gångFundersam
    tinkerbell74 skrev 2008-12-13 20:22:34 följande:
    Å gud så gott. Sitter här och är så sötsugen!
    Ja men den ska inte ätas idag.Vi ska röva bort min mamma imorgon och dra på "fångarna på fotet" inomhusäventyr. Hon fyller 50 på nyåsafton och har fest då och dagarna i anslutning till nyår är ju inget öppet så det få bli nu 2v i förväg.
    efter fortet ska vi hit och ät tacos ochkladdkaka med glass
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-12-13 21:07:18 följande:
    Förresten, är det lönt att lägga ut IdaT-overallen på T nu? Får jag nåt vettigt för den nu tro?
    en overall borde ju funka då det är ett vinterplagg, efter nyår börjar folk sukta efter vårkläderna
  • gosmamman

Värst vad lugna ni är ikväll,men jag får kika in en annan kväll för nu ska jag duscha och hoppa i säng så jag e pigg för morgonens äventyr, det blir ju dessutom jag om får köra eftersom sambon e på pokerkväll Ledsen *surar eftersom jag hatar att köra mer än 3 mil i sträck*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11