Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

081016 1 skrev 2008-11-03 19:29:44 följande:
    RÅÅÅSA, satt själv o fundilerade på den nu Men nää har nog tillräckligt med vinterkläder va
    Åhh jag funderade oxå på den råååååsa Men Hilda har nog också overaller så det räcker
    Köpte ju en lila Ida t fleeceoverall på t idag !!!!!!!! Sååååå glad !!!!!!!!!!
  • loveliva

Hej råååsa bubblan *vinkar*

Fina Ida i bt !!!! Skönt att hon mår bättre !!

• loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 20:36:57 följande:
    Shit!! den hänger kvar där den fiiiiina rååååsa overallen     Ååååå va jag e suuuuugen på den *vill ha  vill ha  vill ha*
    Jag är lite sugen på den till Hilda tills nästa vinter Men dumt kanske att chansa, vet ju inte hur stor/liten hon är då Fundersam
    Vilken stl har Ida i den lila ?
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-11-03 20:43:20 följande:
    Men nu KAN du ju inte köpa den efter att du varit så duktig och alltJag har själv den lila och tycker den är suuuuuuuuuuuuuuuuuuperfin.
    Javisst är den lila såååå underbart fin ?!!! Love har den och jag bara älskar den !!!
    Har blivit helt tokig i lila denna höst !!!
  • loveliva
    THEA och Grodan skrev 2008-11-03 20:41:43 följande:
    KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP Heloooooooo i tråden, snart Molo
    Heeeeeeej !!!!!!!!!!!!
    Åhh vad kul !!! Jag längtar som en galning Åker du på onsdag ???
    Ullis 10 skrev 2008-11-03 20:44:05 följande:
    PUFF! Behöver hjälp..Om ngn som är inne har köpt Hagen jackan (molo) - visst kunde man gå upp en storlek i den eller hur var det?
    Jag har den till Hilda. Men jag är nog inte till så stor hjälp ändå....hon har stl 80 i den och den är stor, passar nog efter jul
    Men jag tror du ska gå upp en stl då den verka vara en kort modell.
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-03 20:45:40 följande:
    Ida har 92 i sin å den är INTE stor på henne!! Snarare tvärtom, på gränsen till liten!! Hon fick nån tillväxtspurt helt plötsligt igen å blev väldigt lååååång
    Oj, har hon växt så !!!??? Hur lång är hon då??
    Melker har ju 98 i sin och den är ganska stor.
  • loveliva
    THEA och Grodan skrev 2008-11-03 20:48:10 följande:
    Loveliva: Nej tyvär jobbar jag på onsdag så det blir torsdag för min del
    Aha, ska du åka själv ??
  • loveliva
    THEA och Grodan skrev 2008-11-03 20:50:55 följande:
    Ja, alla åker ju andra dagar jueeeeeeee
    Kan du inte på lördag då???
  • loveliva
    nikki2006 skrev 2008-11-03 20:51:36 följande:
    Nikki är 96cm och har 98 och den sitter precis. Kommer bara kunna ha den denna vintern om ens det. Hur lång är Melker???
    Melker är 93 cm lång och det finns mycket plats att växa i 98:an. De kanske har olika kroppsform... en del har ju längre överkropp osv
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11