Inlägg från: FL Lisa |Visa alla inlägg
  • FL Lisa
    081016 1 skrev 2008-10-27 19:54:10 följande:
    Ja vi andra fick absolut INTE röra den Hon blev fly förbannad när jag försökte ta lite O där inne vill man ju helst undvika att ungen skriker så lika bra o låta henne hållas Hon spydde sen på kvällen....inte så lustigt med tanke på hur mycket hon proppade i sig!!
    *skrattar* söta lilla maia. Nä...den där mängden popcorn skulle ju nästan jag spy av och jag är aningens större än Maia. Låter som att hon hade en underbar dag i alla fall. Disney on ice, godis, massor med popcorn och bus med kusiner.
  • FL Lisa
    Buttelina skrev 2008-10-28 08:37:01 följande:
    specialbeställning FL LISA: Alvin är ju såååå söt i rosa/lila katvig!!!! BEHÅLL!!!
    usch vad jobbigt med förkylda barn...och jobbigt för barnen också. Hoppas dom kryar på sig fort.

Tack! Ja jag tror nästan att den får stanna.
  • FL Lisa
    Emmsan skrev 2008-10-28 09:43:22 följande:
    tycker DEFENITIIIVT att du ska sälja den
    haha...och du har inga egoistiska motiv i det uttalandet förstår jag

butte - Vilken mysig presbild. Syskonkärlek är så härligt att se. Dock blir man så förvirrad första tiden efter bildbyte...förstod först inte vem som skrivit inläggen

Jag funderar dock på att byta jag också...är alldeles för förvirrande för min lilla hjärna när jag lyckats få så lika ängelns bild. Förstår ju aldrig vad jag svarat på osv...förrän jag inser att det ju inte är jag som skrivit  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11