Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2008-10-27 16:08:52 följande:
    Tack känner mig lite duktig faktiskt. Imorgon skall jag och tobbe till jättekul i lund och se om vi kan hitta en halloween dress till Nikki. De skall ha party på dagis. Hittar jag inget så får jag kolla i hbg istället på onsdag med dig. Tänkte på prinsessa eller pippi långstrump. Har du några förslag???
    Jag har pippiutstyrsel i stl 110 som hon kan låna, pm du vill. Den kommer att passa, tror jag. Ska se om jag hittar den, bara....
    Fast ingen peruk då. Bara kläderna.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-10-27 16:26:37 följande:
    ÅHHHHHHHHHH vad snällt då slipper man lägga pengar på det. Kan köpa peruk bara eller ha pippilottor med ornge färg i håret kanske. Vi har typ 4 födelsedagar att fira bara i november varav en 30års dag så alla besparingar är välkommna. + att sen fyller Jessie år på lucia och sen är det julafton. Men molo lagersalg också så vet jag inte hur jag skall få ihopa det. Får nog skippa molo om inte något under sker
    Men hallå där!! Inte skippa molo!!

Vi har skippat peruk och gjort tottar istället.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:31:38 följande:
    hej hej går nog själv och ser på tv med kram kram
    Hörs imorgon om onsdag då?
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:34:09 följande:
    Absolut. Sovmorgon eller du är vaken så man kan ringa på morgonen???
    Rök ju på att jobba trots att jag är sjuk. Slutar 12....
  • lillronya
    lillronya skrev 2008-10-27 21:35:13 följande:
    Rök ju på att jobba trots att jag är sjuk. Slutar 12....
    Fast mellan 8 och 9.30 är jag på jobbet men ledig så så kan du ringa på mobilen.
  • lillronya
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:36:59 följande:
    skall försöka komma ihåg det annars ringer jag på eftermiddanGod natt
    Okej! Godnatt.
    agster skrev 2008-10-27 21:37:57 följande:
    OT men vet att en del här inne har lite koll på Me and I. Hur är deras pyjamasar i stl? Letar lite pyjamasar till H. Alla är för tillfället för korta i både armar och ben... behöver uppdatera garderoben med lite nya.
    De är stora!! Men fiiiina!
  • lillronya
    THEA och Grodan skrev 2008-10-27 21:50:01 följande:
    Känner mig grymt rik, mitt bästa avslut på T någonsin trots "fläckiga" kläder
    Grattis!
    Hoppas att jag också kan få ihop lite på T denna gången. Annars blir det inget molosalg för mej...
  • lillronya
    Buttelina skrev 2008-10-27 21:52:49 följande:
    har du lagt ut?
    Nä jag håller på. Har hälften i powerlistern. Skulle ordna det idag men har varit sjuk och sovit hela dagen. Fick byta arbetstid till inatt istället för att flera här är sjuka...
    Kunde alltså inte få upp auktionerna med rätt avslut. Siktar på imorgon istället.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11