Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Quiet thoughts skrev 2008-10-31 11:21:32 följande:
    Haha jo men hon hade tydligen hittat min chips så hon va så geggig/smulig i ansiktet när jag kom dånandes med kamera o byxa
    Haha, ok, jag försår

Harley, vilka underbara dagisbilder! Cayenne är såå söt!
  • isold2003

Nu spammar jag tråden men jag är shoppingsugen, någon som vet om någon Nanoourea någonstans? Nya kollektionen. Vill ha bigC som tröja i grönt.

• isold2003
    ängeln83 skrev 2008-10-31 11:58:04 följande:
    Joooo, ser verkligen super skön ut, undra va största storlek är på den?Var det du som ville ha Nanoou? LPL har ju 25% rabatt nu.
    Tack! Jo jag såg det men de har tyvärr inte BigC i grönt. Inte rött heller. Vill ha tröjor till pojkarna men de enda jag hittar är på fullpris. Som vanligt är det ingen akut brist på tröjor i garderoben, bara lite sugen
  • isold2003

Ängeln, vad fin den röd/blå Katvigen är! Vad lustigt det är med vissa kläder, det tar ett tag innan man inser hur fina de är!

Råååsa bubblan, fina Ida i Molosuitar!

• isold2003
    Buttelina skrev 2008-10-31 12:16:12 följande:
    dom ränderna var jag typ ensam om att gilla från början men nu är det många som gillar dom jag tycker dom är skitfiina!
    Du är så klok
  • isold2003

*Åter efter lång varm dusch och med leverpastej mackor*

Buttelina skrev 2008-10-31 12:22:27 följande:
    haha du e för rolig så fina dina grabbar är i minirodini! förstår verkligen varför du gillar dom kläderna.
    Tack! Satt och tänkte på det nyss, det finns så mkt fina kläder och när jag ser alla era barn i bildtråden tänker jag att jag vill ha just de kläderna till mina pojkar också men när det kommer till kritan köper jag inte så mkt Molo och Katvig. Eller en del köper jag ju men allra finast är mina pojkar i Mini rodini, M.A.T och Appaman
  • isold2003
    jacao skrev 2008-10-31 12:43:05 följande:
    Tack Fina bilder på dina killar också, gillar mini rodini brallsen, var tvungen att beställa ett par! (blev ett par jeans med röd blixt också, men det pratar vi tyst om )
    Tack! Åh, röda blixten byxorna är jag nyfiken på, du får ta en bild och visa sen hur de sitter på!
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-10-31 13:07:13 följande:
    Hemma från jobbet, ääntligen fredag!!! Wee! Tack vare Butte har jag redan hunnit shoppa med..www.litenpalandet.se/popup.html...
    Hej hej! Den kommer Milo att bli jättefin i. DEn randiga du har är ju såå snygg på Milo! Synd att den var för liten för lillkillen här men den har ju kommit väl till användning i sitt nya hem
    loveliva skrev 2008-10-31 13:09:34 följande:
    Hej igen !!!!! Nu har vi varit ute, ätit lunch & Melker soooover Vad gör ni här ?
    Hej hej! Jag är shoppingsugen men hittar inget att shoppa. Eller massor egentligen men är lite snål idag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11