Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Plummy skrev 2008-11-06 21:34:54 följande:
    Var kan jag köpa billiga mailingbags som jag snabbt får hem? Har aldrig köpt sådana.. vilken strl. är bäst att köpa??
    Tradera säljer sånna, typ 1.50 st om man slår ut det. Brukar säljas i typ 20 eller 50 pack
  • nikki2006

Agster jag kommer inte in på din sida men hon hittade inte din overall så skicka bud med någon annan så har du ju en chans till

• nikki2006
    Buttelina skrev 2008-11-06 21:39:52 följande:
    haha jag glömde den kommer nu
    TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK Annars blir det svårt att hitta hi hi
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2008-11-06 21:39:18 följande:
    Hej tjejer! Ser att ni gjort av med enorma summor pengar. Jag önskade att jag kunde åkt, men det får bli nästa gång...Är det någon som har kvar en krona eller två, så har www.litencorrelin.se ta 2 betala för 1 till söndag. Man väljer betala förskott, skriver familjeliv i meddelanderutan och väntar på att få summan ändrad innan man betalar. Jag har bl a köpt Nova Star och Hugin &Mugin. Erbjudandet gällde visst alla varor även reavarorna.Det går alltså att fynda även här hemma! Mne vad DYYYYYRA de nya Katvigsuitarna är på EST, men sååååååå fina! *vill ha*Har märkt att alla shoppar just nu har 20-25% på Katvig och Molo. Snart dax för storas reorna?? Eller väntar de till efter jul kanske....
    Gillade du min shopping. Du måste följa med nästa gång så jag får träffa digFlört
  • nikki2006
    loveliva skrev 2008-11-06 21:43:46 följande:
    Nikki- Vilka stl är det på kaninerna ??????? Såg du ingen kaninkappa ????
    Tyvärr ingen kappa. Jag har 86 i bodyn och 80 i byxorna och tightsen är 104 och linnet 110 tror jag. Fanns massa kaniner, du hittar säkert massa fin. Fanns mycket kvar av allt i de mindre storlekarnaFlört
  • nikki2006
    agster skrev 2008-11-06 21:44:12 följande:
    okidoki, då vet jag! Tack!
    Var så lite såFlört
  • nikki2006

Orkar inte vara vaken mer nu så jag går och nassar. Butte glöm inte skicka beskrivningen.
    Kram och god natt alla pölsekärringar

• nikki2006
    Incommunicado skrev 2008-11-06 21:53:17 följande:
    ja det skulle vara jättekul! Jag har det mesta i Moloväg, både gammalt o nytt men jag är tokig i Molo ju så det går säkert att fynda nya storlekar t ex. Var det svårt att hitta det man ville ha? slagsmål?
    Superlätt att hitta då det var märkt med stl mycket bra. Vissa ville dra i våra högar när vi satt och sorterade hi hi. Fick säga till att det var den högen vi skulle behålla. Men annars gick det lugnt till tycker jag. Super stor lokal. Slapp trängsel och sånt tråkigt
  • nikki2006
    ninaboel skrev 2008-11-06 22:00:32 följande:
    Fick man ha med egna kassar att plocka i (som på Katvigs salg) eller hur funkade det?
    De delar ut kassar, man fick inte använda sin egen
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2008-11-06 22:10:10 följande:
    va? vi fick använda våra egna
    Vi blev tillsagda att använda genomskinliga säckar. kanske kommit på folk med att snatta, vem vet???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11