Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

loveliva skrev 2008-11-13 19:30:53 följande:
    Åhhhh fina suiten på söta Maia Var köpte du den ??? Jag tyckte att knapparna i min suit var aningens lösa eller vad man ska säga, hade Hilda varit tjock om låren så hade nog en del knappar gått upp.
    Tack detsamma, supersöt på Hilda ju Kyss
    Jag köpte den på Kullerbyttan. Ja alla knappar kändes lite lösa men just en var totalt omöjlig att knäppa!! Gråter
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-11-13 19:37:09 följande:
    Tack snälla! Verkligen ett toppen hus verkar dte vara, är det mycket att göra innomhus?Jag spanade in den på ajabaja, hoppas den kommer i tröja sen. men jisses vilken chock jag fick när jag såg att dom hade rea på småfolk, trodde jag aldrig skulle inträffa. F-N vad synd att man har shopping stop ,vi ska ju försöka ta oss utomlands.Men som vanligt blev jag lite sur på småfolk, nu när det kommit massa nya bil o traktor tröjor mm så är det typiska "pojk färger" igen. Just småfolk tycker jag skulle kunna vara liiite mer unisextänkande när dom e det i övrigt.
    Ja de håller på o tapetserar om o renoverar köket och ena toaletten för tillfället men det ska vara färdigt innan vi flyttar in. Sen kommer vi nog fixa till lite småsaker själva. Hyresvärden är supergo och står för allt om vi vill fixa till nåt
    '
    Ja jag önskar också att Småfolk gjorde lite mer flickiga tröjor men med pojkiga tryck...Maia älskar ju också bilar!!
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-13 19:39:50 följande:
    Fyyy vad trist Men den är himlans fin på Maia Förrästen, vilket mysigt litet hus ni ska bo i, måste komma och kika nån gång !!
    Ni är sååå välkomna  När ni vill ner till havet i sommar så är det ju bara o komma hit! Vi har även en gäststuga med kök o allt som vi får hyra för 100kr/natt
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2008-11-13 19:42:09 följande:
    Jupp, märks det? NS jeans är absoluta favoriterna, mest blir det velorisar här hemma men just dom här är så mjuka och sköna.
    Maia tycker inte om jeans alls Brandström blir ockaså liggandes. Här blir det mest leggings och velourbyxor så lika bra o lägga ut ett par av NS på tradera. Har inte ens blivit använda liksom o haft dom i flera månader!

Har suttit med powerlistern nu som krånglat supermycket *suck* Hoppas nu bara att det går bra nu så här nära adventskalendrarna! Måste sälja av lite innan resan
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-11-13 19:44:12 följande:
    Det låter verkligen toppen, blir ni två eller tre som flyttar in .Bebben älskar också alla möjliga motorfordon så hittills har jag köp rosa NS tröjan med röd moppe och me&i tröjan med en rosa monster truck men jag skulle gärna ha en i småfolk också.
    Tre såklart och inom ett år hoppas jag på en fjärde
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2008-11-13 19:50:22 följande:
    Katvigs strumpbyxor, de brun/bruna. Hur är de i stl? 68/74 funderar jag på om de kan passa på svea. Hon är kanske 80 lång. Men strupbyxor får ju verkligen inte vara för långa.
    Jag har 68/74 på Maia!
  • Zvartaliljan
    Jen80 skrev 2008-11-13 19:54:06 följande:
    Har kollat in BT nu. Åh, fina fina Småfolksuiten på Hilda och Maia. Helt underbar ju! Klart en sån får flytta in hit, men det får nog vänta tills jag har lite mer pengar... Eller kanske jag köper den nu och väntar med Katvigs röda/rosa klänning. Svårt val!!Men är den stor i stl? Tänkte köpa en som Ava kan ha att växa i, men Molos suitar i 68 är precis lagom nu. Hade tänkte köpa 80 i Småfolks, men det kanske dröjer evigheter tills hon kan ha?!?!Incommunicado: Åh, va massa fina bilder på din sötis BuBBlan: Den klänningen är så fin! Tänkte köpt den till Ava, men kände att det dröjer alldeles för länge innan hon kan ha den . Kul att ha en prinsessa. Hoppas Ava också blir sån .
    maia har 92 i Molos och de sitter perfekt. 98 i Småfolk var gigantiskt! Så jag tror nog du ska ta 74. Ser ju ganska stort ut på Hilda i BT
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-11-13 20:12:08 följande:
    Ok, jag visste inte riktigt hur allvarligt det var mellen dig o maias pappa, jag har ju liksom bara varit en 50% i tråden under hösten .Kul att ni hoppas på syskon, det är härligt
    Jo det blev ju ganska allvarligt direkt...så är det ju när man har barn sen innan. Det blev liksom som om det aldrig varit slut mellan oss...känns som vi varit tillsammans i 4 år utan avbrott nu.
  • Zvartaliljan
    gosmamman skrev 2008-11-13 20:31:07 följande:
    Skönt att ni hittat varandra och mår så bra
    Tack det känns underbart Kyss
  • Zvartaliljan

Skatten - haha ja du Hon stoppar det mesta i munnen och idag borstade hon håret med sin tandborste!! o sen borstade hon tänderna 

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11