Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2008-11-05 17:22:27 följande:
    Skönt att du är piggare! Fin Molooverall med matchande vantar!
    Mm, skönt när lite vila hjälper, känner mej dock lite hängig fortfarande, får väl se om det blir jobb imorgon eller ej.

Visst är den fin
    Visste inte riktigt hurdan färgen var men den är sååå fin.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-05 17:44:53 följande:
    Ängeln ---- FIN overall!! Vilken härlig färg  Vart har du köpt den?Tjolla --- Sötaste Milo  Mycket bra klädval till fotograferingen!! Småfolkdressen va värd att vänta på va?! Mycket mer Milo än så kan det väl knappast bli!! Väntar på modellbild Tofflan ---- Goooa söta Noel!! *käkar opp*Jen80 ---- Fiina Ava i älgar  Vad stor hon blivit!! Blir bara mer och mer lik bröderna va?
    Visst är den fin, o ännu finare IRL, en sån där härlig färg som inte går att fånga med kameran.
    Jag köpte den på Tradera
  • ängeln83
    FL Lisa skrev 2008-11-05 18:06:00 följande:
    nu finns lite shopping från OTT i BT
    ÅÅåh va mycket fint
    Är grymt avis på rånarluvan jag.
  • ängeln83
    FL Lisa skrev 2008-11-05 18:12:46 följande:
    du får skicka sändebud till molosalgen...där kan det ju kanske finnas sådana att få tag på till en billig peng
    Hade ju en att skicka sändebud med men då kom jag inte på nåt jag ville ha...
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-11-05 18:18:08 följande:
    Sååå fin overall!! Vad var det på avin du inte visste om?? *nyfiken* Är du kass? Jag har haft så grymt ont i huvudet hela dagen. Är det lika illa imorgon blir det banne mig inget jobb, att vara på förskola och ha migränliknande huvudvärk är ingen höjdare Tofflan: Åh ja den är fantastisk!
    Visst är den fin Var lite osäker på vilken blå färg det skulle vara, men denna är verkligen ur härlig, hoppas den passar nu också

Naeh, denna avin fick jag idag, den andra var på väggorden/wallies som jag beställt till Liams rum, o glömt bort

Ah, gick hem från jobbet idag, riktig feber frossa, satt med 3 tröjor och skakade, o världens huvudvärk, känner mej lite piggare nu efter en dag i soffan. Men jag stannar nog hemma imorgon också.

Nä usch, då ska du ju vara hemma, måste vara urjobbigt att jobba med barn o ha huvudvärk, det räcker ju här hemma lixom
  • ängeln83

Har ni sett Katvigs high winter kollektion hos LPL?
    Gillade den gröna suiten jag.

• ängeln83

Fiiiiiiiiiina fynd i BT
    Känns dock lite mindre sorgligt att jag inte kunde åka nu när jag fick höra att det var lite dåligt med pojk 92, alltid en liten tröst

Fast just nu är jag så lycklig över att min mamma köpt lack leggings till mej idag

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-11-05 20:00:05 följande:
    Håller med. Känns lite bättre då Och jag är glad över min Kaninsuit och Uttersuit som Butte köpt Gubben sitter och svär över kaninerna, han tycker dom är så "bögiga" *ASG*
    Visst gör det, hade det varit tvärtom hade jag suttit här och gråtit just nu
    Åååh, fina suitarna, ha ha, min gubbe skulle INTE gilla kaninerna.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-05 20:00:16 följande:
    Å du med dina lackleggings   Bra att du fått tag i dem nu
    Ha ha, NU ska jag sluta tjata om dom, skönt va?!
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-11-05 20:01:54 följande:
    Åh, du har fått tag på dem äntligen! Jag ska ev iväg imorgon óch hade tänkt kolla men då behövs inte det
    Jaaah, äntligen, fast dom fanns bara kvar i M men jag hoppas dom funkar
    Men tack ändå Kyss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11