Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Smultronhjärta skrev 2008-10-30 10:44:29 följande:
    Kom till min skola..finns många fräscha 19-20 åringar i min klass
    hehe, säg det till dunis det är hon som jagar lamm jag gillar gubbar jag
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-30 12:36:43 följande:
    Mmm, fast jag vet inte riktigt när jag har det, o sen känns det lite lyxigt att köra 7 mil bara för ett par leggings
    jag ska till stan imorgon jag kan kolla till dig
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-30 12:39:41 följande:
    Ååååååh GULLE DEJ. Bik bok eller Gina Tricot.Storlek S.Typ sånna här:

är dom svarta?? lack? bara så det blir rätt
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-30 12:52:40 följande:
    Jupp, svarta, typ lack/skinn aktigt material.O finns inte S så ta M.
    ok jag kollar maxpris? vad kostar sånna? har ingen koll alls
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-10-30 13:05:23 följande:
    Ha ha, menar du att du inte äger ett par lack leggings?Tror dom kostade 129 el 149 kr på bikbok, så dom ligger där runtikring.
    ehh nä lackleggingsen får vänta tills jag nått min målvikt
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 13:19:05 följande:
    Butte--- Niiiice hopping  å söööööta barnen!! Å lillebror med tuben, vill hålla själv *sötis*  Stackarns som har de så tufft med andningen
    tack gumman du e så go
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-10-30 13:23:46 följande:
    ska nog införa det här också snart Butte- Dina barn är så underbart fina
    tack gumman
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 13:23:41 följande:
    Nä.. kanske man skulle dra o köpa en film eller nåt o toppa det med lite chips o grejer   barnen möglar av tristess här
    guud vad mysigt det lät! chips och grejer så mitt på en torsdag det är mys det
  • Buttelina
    jacao skrev 2008-10-30 13:14:44 följande:
    Köpte precis en regnbågsjacka Hoppas bara att den passar, fick bli en 98:a, det var det enda som fanns kvar. Tor ni den passar en snaart 3 årig kille. Han är "normal" stor, kanske lite mindre än "normal" ? Och vad sjutton har man för mössa till regnbågsjackan?Så mycket fiiina barn OCH kläder i BT, ta åt er allihopa!Efter vår utflykt igår, har jag blivit påmind om att alla föräldrar inte bryr sig om vad deras barn har på sig, inte ens om kläderna är urvuxna...
    ja jag var på öppna förskolan förra veckan och det är ju inte klokt vad folk klär sina barn i Förvånad. urvuxna slitna trasor. fattar inte sånt.

fint köp!!! jag tycker du kan ha en enfärgad eller en mössa med stjärnor
  • Buttelina
    melizza skrev 2008-10-30 13:34:44 följande:
    Butte vad söta barn i BT
    tack
    Tjejtriss skrev 2008-10-30 13:30:58 följande:
    "LAGERUTFÖRSÄLJNING - DANSKA BARNKLÄDER 60-70% RABATTVälkommen till en unik lagerutförsäljning av danska märkesbarnkläder. Välkända märken som Molo, Katvig, Ej Sikke Lej, Småfolk, Ugly Duck, MiniAture, FInger in the Nose, Mala, Eager Beaver osv. Kläderna finns i storlekar från 56 till 164, och omfattar båder sommar & vinter plagg, jeans, tröjjor, jackor, klänningar, skjortor, baby bodies, sparkdräkter etc. Utförsäljningen pågår endast under Lördag 1/11 resp Söndag 2/11, mellan 11 och 17. Kreditkort accepteras. Adressen är Stationsvägen 3, i ÅKERSBERGA (lokalen heter Grynnan). Lätt att parkera och lätt att hitta! Kör bara till Åkersberga Centrum och parkera i garaget vid centrum. Folketshus ligger i direkt anslutning till garaget.".
    fusk
    Emmsan skrev 2008-10-30 13:34:31 följande:
    behöver hjälp!! mösstips till killarna röda idaT jackor samt till hermans bruns???????
    hmm idat mössor?
  • Buttelina
    081016 1 skrev 2008-10-30 13:37:11 följande:
    Till de röda är ju Molos lila stjärnmössor klockren! Till den bruna vore väl Katvigs brun/bruna fin??Hallå förresten Idag har jag shoppat maaassor jag som skulle hålla mig till molosalgen
    VAD har du shoppat???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11