Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

FL Lisa skrev 2008-10-30 14:04:25 följande:
    men dom har bara 74/80..känns som att det kanske blir litet på A
    ja det hade jag inte köpt
    081016 1 skrev 2008-10-30 14:05:20 följande:
    DET SNÖAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
    åhhhhh mys
  • Buttelina
    FL Lisa skrev 2008-10-30 14:23:06 följande:
    det värsta är ändå när man ser något som man bara MÅSTE ha och så är det från en gammal kollektion så då får man leta med ljus och lykta land och rike runt innan man finner den.Förresten butte måste tacka om tipset om Miloii och cirkusbyxorna. Jag ringde dit och hon skulle skicka dom. Dock lät hon jätteförvånad när jag frågade om hon kunde skicka...och sen visste hon inte hur hon skulle lösa betalning så det fick jag svara på men jättesnälla och söta verkar dom vara i den butiken
    ahh vad bra dom är supergoa i butiken
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 14:32:54 följande:
    Å nu har vi varit ute i ösregnet, fyyyy va kallt!! Blev film, chips, dip o godis inhandlat   väntar på att dippen ska dra lite i kylskåpet nu bara sen blir det MYS i soffan
    åhhh avis!!! tråkiga viktväktarna här
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-30 14:36:23 följande:
    usch!! points o elände   Hoppas filmen e bra nu bara.. Inte lätt o tillgodose allas behov i denna familjen   12 åring som bara vill se skräckisar, 10 åring som gärna kollar Barbie o Bubblan som förstår typ bara Spöket Laban   Mamman kan se vad som *allätare*
    men spöket laban är väl bra vilken film blev det då?
    ängeln83 skrev 2008-10-30 14:36:47 följande:
    Hallå igenLiam vaknade tidigare än beräknat så vi la oss i soffan o gosade lite, o somnade båda 2, sambon såg måttligt förvånad ut när han kom hem från jobbet, jag som skulle ha middagen klar strx efter kl 14
    ojdå sköönt att sova middag ibland
  • Buttelina
    FL Lisa skrev 2008-10-30 14:37:55 följande:
    Hmm...tyckte väl det var lite för tyst här hemma. Och mycket riktigt...Alvin hade visst lärt sig hur man får upp vårat skafferi och däri hade han fyndat en ask med vaniljsocker som han så lägligt tömt ut över hela sig. Som tur var hade han nappen i så han verkar inte ha ätit massvis med socker i alla fall.
    naww sötisen, du måste ju ta foto som när lillebror hällde ut två liter målarfärg på balkongen och plaskade runt i det
  • Buttelina
    FL Lisa skrev 2008-10-30 14:41:14 följande:
    haha...japp den bilden kommer jag ihåg. Hur söt som helst ju.
    det tyckte INTE pappan det var han som fick städa
  • Buttelina
    FL Lisa skrev 2008-10-30 14:43:40 följande:
    hahaha...förstår det!men det var ju faktiskt inte Bias fel att någon lämnat en stooor härlig burk med färg på lagom höjd åt honom
    nä det var det ju inte pappas fel så därför fick pappa städa goa busungar. det är alltid lika spännande att se vad dom gör när det blir så där tyst
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-10-30 14:44:55 följande:
    ÅÅ äntligen hemma från jobb. GUD så kallt det är! 16 grader här hemma och 2 ute. Och ÖSregn. Drygt! Jag ska snart ge mig på att elda i spisen... Igår när jag inte fick eld i den försökte jag blåsa lite liv i den med damsugaren.Hm. Det gick inte jättebra, jag blev svart i hela ansiktet Och hela huset med, haha.Jag hann shoppa lite på arbetstid idag Såg denna igår och har funderat på den hela natten. Nu är den MIN!www.tradera.com/auction/auction.asp...
    haha jag tänkte på dig när jag såg den! BRA KÖP

elda spisen och dammsugare låter inte som en bra kombo är du sugen på nått från trend2kids??
  • Buttelina
    melizza skrev 2008-10-30 14:44:20 följande:
    nu efteråt kan du visa kortet på han till pappan och nu måste han ju tycka att det var visst lite roligt kanske
    ja det tog bara 5 min för pappan att inse det komiska sen stog vi och skrattade och vår vita målarfärgsunge
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11