Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Helle skrev 2008-11-06 16:56:12 följande:
    Är så i valet och kvalet om jag ska be och få köpt en orange molo-overall på lagersalget eller köpa en svart nu. Helst skulle jag vilja haft en petrol el brun från förrförra året, men det verkar inte gå att få tag på. Vad skulle ni valt?Förresten, den blåa overallen från i år ser jättelik ut den koboltblå från förra året. Någon som sett båda och kan berätta om de är lika el inte?
    Jag tycker den orangea är urfin!! brun har jag fått tag på på T. Fast det är ju inte alls säkert du får tag på nån i rätt storlek innan vintern.
  • J esssica
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-06 17:00:44 följande:
    Forex har nog rätt mycket!! Typ massor Hur mycket tar ni med er tjejer?
    Jo men tänk OM
    Det blir 3000 danska hoppas det blir bra. Ska shoppa med Helle på tisdag oxå och då går det väl åt lite till
  • J esssica

Middagsdags.

Hoppar säkert in senare

• J esssica
    Tjejtriss skrev 2008-11-07 08:26:51 följande:
    Åh, får vi se bilder på välklädda, lekande barn sen då? Är ju liiiite nervös idag och imorgon Har nu shoppinghjälp både idag och imorgon - spännande! De har olika listor med sig
    Jag plingar i inboxen om 2 minuter
  • J esssica
    Harley skrev 2008-11-07 09:04:03 följande:
    Hallå Hej och gomorron i tråden.Jag höll mig medvetet härifrån i går kväll för att jag inte skulle få en massa molos i huvudet igen och inte kunna sova Nu har jag inte sovit speciellt bra ändå för min hjärna kan tydligen jobba på egen hand Ska nu packa Cayennes väska för hon ska vara hos farmor och farfar i ett par dagar. Farsan jobbar ju. (som vanligt)Ser fram emot resan med allt vad det innebär... Träffa nya galna tjejer, kackel i bilen, lite mera kackel på hotellet och tokshopping i Danmark. Tjohoo vad det ska bli apkul!
    Ja det ska bli såååååå skoj!!!!!!! Längtar massa massa!
  • J esssica

Nu har jag shoppat nova star. Ta två betala för en gjorde att köpstoppet hävdes

• J esssica
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-07 09:08:50 följande:
    Måååårning alla tokar Bara inne på BLIXTvisit för att göra av med ett pirrigt glädjetjut  IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII *så där va det* Fattar ni hur nära det verkligen är nu?!?!Kan ju förbereda er på att jag sovit 2-2½ timme inatt, Oliwer har haft en hemska natt Så jag är kanske en lite avslagen och trist resepartner de första timmarna ....
    Du får vara trist kanske kan du tom försöka sova lite på nervägen?
  • J esssica
    Harley skrev 2008-11-07 09:09:23 följande:
    Hihihi. Jag är inte nervös (än), men funderar mycket på om jag kan ha glömt något. Hoppas också att jag orkar köra 70 mil i eftermiddag/kväll. Det ska ju inte bli något höjdarväder att köra i tydligen
    Vad ska det bli för väder då? Är det ingen mer som har körkort? Isåfall kanske det går att bytas av lite?
  • J esssica
    Saraia skrev 2008-11-07 09:10:49 följande:
    kommer ej in i bildtråden.....
    Det finns en ny
  • J esssica
    Harley skrev 2008-11-07 09:12:29 följande:
    Regn och dimma hotar de med. Blä!Vi kan nog turas om om det skulle behövas. Du kanske vill övningsköra??
    Usch ja haha övningsköra då är vi INTE i malmö ikväll
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11