Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2009-01-03 17:32:39 följande:
    ahh men vad bra min gubbe köpte ju en stuga i somars för 300 000 då kan jag ju shoppa hur mycket som helst
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-03 23:58:50 följande:
    jag vet inte om allt är med men på hemsidan står "det mesta" ...jag shoppade guuuul shampoodle äntligen kom den på rea
    Men ååååh, hur sugen är inte jag nu då??
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 01:32:39 följande:
    men åhh köp!!! fyy så fin till pudlarna tex!! och en massa annat fint man har med gult i svårt att hitta gula byxor ju
    Jag har ju inga pengar Får inte in pengar förrän mina auktioner går ut.
    Sen finns den bara i 100...
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 01:39:26 följande:
    men låååna från matkontot sålänge 100 kommer passa snart! den röda är ju mycket större i strl. dessutom så kryper den lite i tvätten! vår svarta i strl 90 är snaaart för liten tror jag. tvättade den idag och den ser liten ut!
    Vilket matkonto? Sånt sysslar inte vi med. Däremot har de faktura men då blir den inte så mycket billigare. Åh, vad jag velar! Kan ju inte shoppa om jag inte har pengar. Egentligen... Vet du om Tjolla fått sin nu? Vet att Oii varit toksega med FL Lisas order.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 01:44:05 följande:
    men det kontot som ni tar pengar ifrån när ni köper mat låtsas att shampoodlen är en stoor fin banan jaaa dom har varit sega! tror inte tjolla fått sin! men du, fakturan kostar bara 20spänn 365kr inkl frakt och faktura!! mot tidigare 450+29!
    Haha

Vi har inget särskilt matkonto utan alla pengar på samma konto utom räkningarna.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 01:44:41 följande:
    2 stog det och det uppdaterades DIREKT efter jag la ordern! så det finns bara en kvar
    Du drar ner mig i fördärvet kvinna!

Nu skiter jag i om fleecen mot alla odds skulle finnas på Hippo

Tur att jag fått ett till köp nu på T.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 01:47:10 följande:
    jamen ta från det då du har ju velat ha den ju!! (sorry att jag glömde tipsa dig )
    Jag har inte varit på FL förrän nu i alla fall så det är lugnt. Mamma och pappa har varit här och ätit och spelat spel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 01:47:10 följande:
    jamen ta från det då du har ju velat ha den ju!! (sorry att jag glömde tipsa dig )
    Haha...det är TOMT!

Men det tar aplång tid att uppdatera och låta köpet gå igenom nu. Var det så för dig med?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11