Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2009-01-04 01:49:35 följande:
    haha ska du köpa shampoodlen? Köp nu är bra
    Ja och det är någon jag känner som köpte också så det är bra.

Ja, nu blir det Shampoodlen om nu bara ordern går igenom och slutar hänga sig. Jag ersätter den röda mot den gula Väntar ju in 800-900 minst från T i alla fall
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 01:53:43 följande:
    haha super ju vad jag är bra på att övertala hehe .
    Inte alls bra! Fast nu verkar det inte funka. Det kanske inte ÄR meningen att jag ska ha den trots allt!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 01:56:10 följande:
    men joo, försök igen! ta ner sidan och gör om det. ibland blir det så för mig med.
    Deras sida verkar inte alls funka nu. Har stängt ner och försöker öppna igen utan resultat. Får du upp deras sida?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 01:59:29 följande:
    hmm ja jag får upp deras sida! gud vad skumt
    Det är ngt och mig som ska köpa Shampoodle. Så där var det när jag skulle köpa på Wiells också. Så typiskt!

Kan du testa att länka?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 02:06:50 följande:
    amen gud vad konstigt!starta om datorn och prova igen? tryck på ctrl+alt +delete och se om oiisidan ligger där och stör
    Jag fick starta upp laptopen vars mus är borta så det tar sån jäkla tid men nu hoppas jag att det går igenom... Väntar....
  • Duntoffla

Ah men vad fasen nu då? NU fick jag en faktura på 499 kr. Suck! Får maila om att det är fel. Plus att sidan hängt sig på laptopen så i värsta fall går väl 2 fakturor iväg.

• Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 02:21:11 följande:
    men hmm lagret har inte uppdaterats  vilket klydd! du får maila dom!
    Jag ska det. har du möjligen adressen? Kommer ju inte in... Sen måste vi ju sova lite
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 02:21:11 följande:
    men hmm lagret har inte uppdaterats  vilket klydd! du får maila dom!
    Det tråkiga är ju att de inte verkar vara så bra på att svara på mail heller. Nu hinner väl ngn annan shoppa MIN dress

Skulle låtit bli nattshoppingen!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 02:35:50 följande:
    Oii DesignBanehagsgatan 1 I414 51 GöteborgTelefon: 031 724 53 19Email: [email protected]">[email protected]så himla trist att det blev så! kan du inte beställa den med kort? så kan de ju bara ta bort fakturorna. de kan ju inte skicka fakturor utan dressen
    Det är e-faktura via Kreditor. Har tyvärr inte så mycket pengar på mitt kort och nu kommer jag ändå inte in Får se om det löser sig.

Stort tack för hjälpen med adressen i alla fall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11