Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2009-01-04 02:39:19 följande:
    men åh vad trist gumman
    Det var nog inte meningen att jag skulle ha den. Tyvärr är de helt värdelösa på att svara på mail så ngn annan kommer väl hinna före nu skulle jag tro. Bajs!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-04 02:46:42 följande:
    hmm om du inte kommer in på sidan kan ju jag beställa den till dig och välja kontantbet i butik, så är den reserverad i alla fall, så kan du ringa dom på måndag
    Ja, kan du kolla om det går?   Är ditt kontokort kopplat till ditt kontonummer? Kanske kan lyckas skrapa ihop pengarna annars och föra över till dig? Vi har ju samma bank
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2009-01-04 02:50:26 följande:
    Ja, kan du kolla om det går?   Är ditt kontokort kopplat till ditt kontonummer? Kanske kan lyckas skrapa ihop pengarna annars och föra över till dig? Vi har ju samma bank
    Eller..kontant är ju så klart bättre. Har du min adress kvar?
  • Duntoffla

God morgon!

Tjollabolla skrev 2009-01-04 08:41:56 följande:
    Godmorgon Vilken shampoodle tragg ni haft inatt Den gula är superfin, hoppas du fick en tofflan! Jag har inte fått min än, men fick ett mail igår fm om att den hade skickats Milo sussar fortfarande här, sambon vaknade först och flög upp. Till sin nya TV! Och han tycker jag är onormal som handlar så mkt barnkläder Han hade inte kunnat sova inatt för han funderat över olika inställningar i tvn. Jag för DET är ju normalt
    Ja shit vad det strulade järnet! I slutändan fick jag 2 fakturor med fel summa men nu på morgonen verkar Buttes idé om att köpa den i Showroom funka då jag fått bekräftelse. 17 stycken för att vara exakt! Hoppas det i alla fall för på sidan ligger de nu -11 st   Så nu håller jag tummarna för att inte fler lagt order samtidigt. Fast hur många puckon shoppar kl 2 på nätterna? Skönt att din är skickad nu.

Knäpp sambo du har! Som ett barn på julaftonsmorgon
    Nova76 skrev 2009-01-04 09:45:08 följande:
    god morgon! här är det lugnt! Jag kikar bara in en snabbis innan jag ska ivägEn fråga; J är 70 cm lång, är det löjligt litet att köpa stl 74 i Molos vantfleece jacka???
    Jag skulle inte göra det. Nu vet jag iofs inte hur de är i storlekarna men Noel hade 74 i sin lurv när han var 4-5 månader (kunde visserligen ha den länge) men jag skulle satsa på 80 om jag var du
    lillronya skrev 2009-01-04 09:43:00 följande:
    Godmorgon i tråden!Då var det färdigjobbat för denna helgen. Skönt!Vad händer här då?Allt bra?
    Skönt att vara ledig nu
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-04 09:59:48 följande:
    Oj! Du kanske får 17 shampoodles då Shit vilket meck! Nja, tror inte det är supermånga som shoppar två på nätterna, haha!
    Haha...ja, för priset av en i så fall. Räcka ut tunganJag blev ju lite lätt desperat då det var sista gula i den storleken. Hoppas nu att de svarar snabbt på mitt mail.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11