God morgon!
Tjollabolla skrev 2009-01-04 08:41:56 följande:
Godmorgon Vilken shampoodle tragg ni haft inatt Den gula är superfin, hoppas du fick en tofflan! Jag har inte fått min än, men fick ett mail igår fm om att den hade skickats Milo sussar fortfarande här, sambon vaknade först och flög upp. Till sin nya TV! Och han tycker jag är onormal som handlar så mkt barnkläder Han hade inte kunnat sova inatt för han funderat över olika inställningar i tvn. Jag för DET är ju normalt
Ja shit vad det strulade järnet! I slutändan fick jag 2 fakturor med fel summa men nu på morgonen verkar Buttes idé om att köpa den i Showroom funka då jag fått bekräftelse. 17 stycken för att vara exakt!

Hoppas det i alla fall för på sidan ligger de nu -11 st

Så nu håller jag tummarna för att inte fler lagt order samtidigt. Fast hur många puckon shoppar kl 2 på nätterna? Skönt att din är skickad nu.
Knäpp sambo du har! Som ett barn på julaftonsmorgon

Nova76 skrev 2009-01-04 09:45:08 följande:
god morgon! här är det lugnt! Jag kikar bara in en snabbis innan jag ska ivägEn fråga; J är 70 cm lång, är det löjligt litet att köpa stl 74 i Molos vantfleece jacka???
Jag skulle inte göra det. Nu vet jag iofs inte hur de är i storlekarna men Noel hade 74 i sin lurv när han var 4-5 månader (kunde visserligen ha den länge) men jag skulle satsa på 80 om jag var du
lillronya skrev 2009-01-04 09:43:00 följande:
Godmorgon i tråden!Då var det färdigjobbat för denna helgen. Skönt!Vad händer här då?Allt bra?
Skönt att vara ledig nu