-
Jag var rätt smal då inser jag på bilder nu men jag uppfattade inte det då. konstigt egentligen... Men jag slarvade med maten och festade rätt mkt.Duntoffla skrev 2009-01-01 23:37:47 följande:48? WOW! Det vägde jag när jag gick i 6:an i mellanstadiet
-
Nä, men tack ändå..Buttelina skrev 2009-01-01 23:41:06 följande:amen åhh du är ju säkert jääättefin!!
Fast jag bryr mig inte så mkt just nu.. Tycker för mkt om mat för att banta...
Det var bra gjort!Buttelina skrev 2009-01-01 23:42:43 följande:måste berätta om min syrra... hon vägde över 120kg... idag väger hon 70 -
om 9 dagar trillar jag över 30 strecket jag med.. *ångest*Duntoffla skrev 2009-01-01 23:43:55 följande:*Ger över käppen till tanten* Äh, vi är nog en del som passerat 30-strecket för antalet år sentinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:46:34 följande:Vasaaa? *tar luren till örat*Jaha, vilken tur... jag såg nog bara Preggis undertext och tänkte att jag är "läskigt långt över 30"Det är lustigt hur man uppfattar sig själv.. Eller olustigt kanske egentligen...Duntoffla skrev 2009-01-01 23:46:20 följande:Jag har också sett bilder då jag vägt 15 kg mindre till ungefär denna längd. Jag ser sjuk ut. Och lite störningar hade jag ju förvisso då med men jag tyckte att jag var normal. Sen ändras ju kroppen också. Skulle jag väga 15 kg mindre nu så skulle jag se helt bisarr uttinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:45:06 följande:Jag tror att det är ganska vanligt att man har en vriden kroppsuppfattning. Det har jag iaf. Kan också se kort av mig själv och bli förvånad att jag ser så smal ut, för det är inte så jag känner mig.Du ser inte det minsta tjock ut på bilderna jag sett på dig...Buttelina skrev 2009-01-01 23:46:17 följande:haha tvärtom här jag blir förvånad när jag ser foto på mig själv jävlar vad jag ser tjock ut
-
25 var inte jobbigt för mig jag tycker att det är jobbigt att fylla år nu sen är jag ju först ut av mina jämngamla med eftersom jag fyller i januari...Duntoffla skrev 2009-01-01 23:52:01 följande:Jag hade faktiskt mer ångest när jag fyllde 25.Du ser iaf inte ett dugg tjock ut..Buttelina skrev 2009-01-01 23:53:39 följande:jodå 80+ härJa det är så himla skönt att veta att man är älskad.. Hade varit jobbigt att ha krav på sig att vara snygg och smal jämt. Tur att man inte bor i Hollywood...tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:53:32 följande:Ja precis det är ju det fina när man lever tillsammans tycker jag... att man liksom förändras tillsammans och fortsätter älska varandra. Det är ju inte precis som att mannen är lika vältränad som när vi träffades. Småbarnslivet sliter på det bästa av sexpacken. (Jag var 20 och han 22 när vi träffades)
-
Philippa är fortfarande vaken här hon sov middag idag så hon är pigg.. Ska gå och lägga mig med henne nu. Hon har inte sovit ensam sen hon såg Törnrosa hon fick i julklapp.. Snacka om trauma.. Stackarn, jag visste inte att den var så läskig för henne...
Så ska jag ju jobba med så jag säger godnatt!
Shoppa väl nu tjejer!
Godnatt
-
Ja men det är skillnad. Jag var ju tillsammans med F och vi hade precis bestämt att vi skulle skaffa barn... Så jag var lycklig och tänkte inte på åldern... Det är ju massor som spelar in. Hade jag varit singel nu hade jag nog fått nån kris...Duntoffla skrev 2009-01-02 00:04:59 följande:Det är så olika det där. Vid 25 hade jag lätt panik att jag aaaaldrig skulle träffa någon. Hade varit singel i 4-5 år och bara haft lösa förbindelser under tiden. Kände mig lätt ratad då
-
JAg förstår att hon tyckte häxan var läskig... Hoppas att det snart går över för bara hon hör ordet Törnrosa så börjar hon gråta..tinkerbell74 skrev 2009-01-02 00:10:22 följande:Nejmen stackars lilla nattugglan! Ja det är svårt att vet ibland vad som ska skrämma dem små. Natti!Ja lika läskig som clownen Manne enligt P...Buttelina skrev 2009-01-02 00:10:37 följande:oj var törnrosa så läskig?Nu kan jag inte lägga mig när jag hör fyndbord...Duntoffla skrev 2009-01-02 00:13:05 följande:Vad då för fyndbord?Allt är ju lättare när man har nån som tycker om en.. Man är inte lika självkritisk då...Duntoffla skrev 2009-01-02 00:15:01 följande:Ja, det blir annorlunda när man har ngn. Trodde jag skulle dö singel. (det vet man väl iofs inte ) Jag hade sån himla otur med de jag kärande ner mig i.
-
Ja det är ju det jag vet och jag kommer säkert hamna där på lunchen och shoppa en massa vi inte behöver.. Men tänk om det skullle finnas godbitar jag missar.. Vi får se om jag hinner och orkar imorgon...Duntoffla skrev 2009-01-02 00:19:57 följande:Men lillskruttan då Du har ju nära till Smallkids
-
Jag har aldrig varit rädd för Manne men P såg Manne för 1,5 år sen och pratar fortfarande om det.. Snacka om att sätta spår... JAg minns inte om jag var rädd för något..tinkerbell74 skrev 2009-01-02 00:22:35 följande:Ja gud, Manne! Jag fick en chock när jag såg att de börjat visa det igen. Där kan man snacka barndomstrauma. Fast inte lika mycket som Vilse i pannkakan... fy va jag var rädd för Storpotäten!
-
Nu gör jag ett nytt försök att säga godnatt jag med...
Sov gott!
-
Godkväll!
Så det går bra på T? Undrar om jag ska försöka slita mig ifrån några gamla godingar?
Allt bra här?
Vi har sålt en vagn och en bilstol idag men dom pengarna måste gå till annat än kläder tyvärr. En ny bilstol tex. Ni som har framåtvända stolar för barn från ca 4 år. Vad har ni för stol? Nån att rekomendera?
-
Hilti skrev 2009-01-03 20:41:33 följande:Maxi Cosi Rodi XP har vi nyss köpt och är jättenöjda. Den har viloläge som är ett stort plus om barnet skal sova på längre turer. www.ciao.se/Maxi_Cosi_Rodi_XP__91239Vad kul att ni tipsade om samma stol. Ska kika på den imorgon! Tack för svaren!FlowerPowerMama skrev 2009-01-03 20:44:19 följande:Maxi Cosi Rodi har storasyster. Hon provsatt flera stycken i butiken men satt bara skönt i den stolen så då fick det bli den. Både hon och jag är nöjda med den!Vadduktig du är som håller ditt köpstopp!*imponerad*Incommunicado skrev 2009-01-03 21:20:37 följande:Hejsan hejsan! Shoppas det något? Jag håller mitt köpstopp än! En del säger att T går bra nu, i dec gick det väldans trögt tycker jag, men jag ska nog pröva att lägga ut lite igen - får jag inte köpa får jag väl sälja tills det blir Molodax...
Ska kanske gå och leta lite i gömmorna nu om det finns nåt att sälja.. -
Godkväll tjejer!
Kikar in på väg och sova egentligen. Har varit på ikea idag och shoppat massor till vår hall.. Hoppas att det blir bra...
En bilstol blev det med. Tack snälla ni som tipsade om modell.
Shoppas det nåt?
Själv spar jag mig till nyheterna..