• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-11-14 08:03:36 följande:
    Jag va ju i Sthlm men de va väl så där, ville hitta MASSOR aaaaaaaaaaaaaaaaaaaagster!!! *ROPAR* 
    Hihi! Jag kollar efter det du skrev! Din galning
    Love Isac skrev 2008-11-14 08:30:49 följande:
    Jag var där igår.Shoppade 2 st miniäppletröjor-katvig.Jag frågade när jag betalade om dem skulle fylla på mer kläder och ja det skulle dem idag!Kläder ifrån butiken fyller dem på med sa hon!Har själv ingen möjlighet och ta mig dit idag...ska jobba kvällMen ni kan ju shoppa mer!!Ha det sååå kul!*Inte alls avis*
    nämen Miniapple, åh, vill ha! Vad var det för storlekar?
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-14 15:34:18 följande:
    har agster vart in nåt när jag va borta?    *saknar agster*
    Hihi  

Kikar in lite snabbt, ska fika med barnen och mina föräldrar, återkommer sen med rapport. Hittade 2 saker, ev. 3 åt dig.
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-14 16:06:03 följande:
    Den tyckte jag va så där.. Lite för prylligt mönster för min smak   men färgerna va himlans fina!!
    plingeling i inboxen!
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2008-11-14 15:59:03 följande:
    God eftermiddag!Hemma igen efter god lunch och fika med Bubblan och bubblande Ida Trevligt!Inga TS-paket på lådan Hoppas de inte också försvunnit för då blir jag riktigt ledsen...Skrutteruttan- Fina barn i Småfolk och NS!agster- Såg ditt sms lite sent kanske? Fina killar i BT!Humlan- Söta Moa i fina missar!liljan- Vilken söt klänning Maia har och vilka söta strumpbyxor!Jen- Vilka söta och omtänksamma killar du har! Skatten- Fiiiina regnbågar!
    tack såg smset precis på parkeringen så det var lugnt!
  • Nova76
    Buttelina skrev 2008-11-14 16:14:45 följande:
    hejhar du varit där idag? hade de fyllt på med mycket skoj?
    ja var där idag

de hade en himla massa lila IdaT overaller och sen en del Katvig men det hade de nog redan igår när du var där kanske?

annars var det inte så mkt nytt tycker jag

köpte ESL byxor, Katvig bodysuit gul/gul, Katvig t-shirt och lila igelkott väst och sen lite till Bubblan
  • Nova76

God eftermiddag!

Vilka underbara sötisar i bildtråden!!

ängeln83 skrev 2008-11-15 11:49:25 följande:
    Detta hade Liam på sej förra julafton, fast med en vit tröja under också.Måste bara visa förra årets julkort också, börjar bli dags att ta nytt nu.
    fina kort! Måste också ta nya julkort snart!! Och göra kalendrar... tiden bara flyger iväg känns det som...
  • Nova76

Hej!

Kanonfina barn och kläder i BT som vanligt!

Ser att det pratats lite julkläder... vet inte riktigt vad jag ska ha på mina killar. H vill absolut ha skjorta men jag hittar ingen fin - tips mottages tacksamt!

Zvartaliljan skrev 2008-11-15 21:00:07 följande:
    Godkväll!Nu är det värsta över...hela lägenheten rensad och skinande ren. Bilen är dock full med grejer som jag får köra till huset imorgon. Sen är det Fs lägenhet som ska tömmas och städas om 2 veckor men det får han och hans mamma fixa...jag lyfter inte ett finger då han övergav mig denna helgen o stack till Göteborg! *sur*Köpte precis dessa fina på Ts för 70dkk inkl.frakt *nöjd* Vill att Butte ska logga in nuuuuuu, vill se det fina hon handlade åt mig idag ju Hon skrev något om ett cerise midiapplelinne, någon som vet vad hon menade?? Lät så fint men har ingen aning om vad hon menar
    Åh, det lät spännande! Hade hon hittat mkt? ~nyfis~
  • Nova76
    Tjejtriss skrev 2008-11-15 21:07:56 följande:
    Måste tipsa om dessa byxor:www.houseoflola.se/webshop/productinfo.php?ws...Ja, för er som har lite större barn då.. de är dock lite små i strl, men helt underbart fina!
    Åh vad fina de var! Synd att det var lite för stora storlekar bara
  • Nova76
    Zvartaliljan skrev 2008-11-15 21:12:40 följande:
    det var precis den jag försökte länka till men lyckades inte Finns de i någon svensk shop?? Tyckte den gröna tröjan var sååå fin!
    köpte klänningen i grön midiapple på OTT sist och den färgen är heeeeelt underbar!!
  • Nova76
    Zvartaliljan skrev 2008-11-15 21:07:29 följande:
    nej inte mycket alls men jag är nöjd orange/vit body + leggings Katvig och midiapplelinne cerise
    Låter ju fint ju
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11