Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

seadwarf skrev 2009-01-01 22:56:33 följande:
    hahaha, måste vara BH:n eller nåt de är inte så läckra i utsläppt format .....
    haha vems är det liksom
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-01-01 22:58:55 följande:
    Jag säger ju det Butte, du har allt..
    haha
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 22:59:39 följande:
    *asg* Snacka om att jag rusade till bt. Såna vill jag också ha. Seadwarf - Din dotter har så underbara ögon! Så söt!
    haha är du tuttesugen låt bli barnkläder några månader så kan du köpa dig ett par
  • Buttelina
    seadwarf skrev 2009-01-01 23:00:41 följande:
    haha, inte vet jag bra uppfinning den däringa tutthållar-saken iaf
    ja gud tutthållarsaken är en räddare verkligen
    Duntoffla skrev 2009-01-01 23:00:52 följande:
    Tack! Det är ju toppenbra. Mamma kommer nog hämta ngn gång då och då. Sen när hon går i pension nästa höst så kanske det blir mer frekvent. Vi ska helst inte flexa från dag till dag men lite går det att fixa med. Min chef är 2-barnsmamma själv och hon sa att så länge jag är där den tiden då Systembolaget jobbar (kontoret) mer eller mindre så är det ok. Mest för att jag ska kunna nå dem och bli nådd av dem och producenter
    haha Räcka ut tungan
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:04:30 följande:
    Ja det skulle va nåt det! Fast jag är lite för feg. Men post-grav/amningstutts är inte roliga.  
    hehe min granne gjorde ett par i somras... jag klämde på dom igår min gubbe ska få köpa ett par till mig
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-01-01 23:04:43 följande:
    Våra vänner som var här igår, tjejen i paret jobbar med tryck och marknadsföring av ex Hello Kitty. De har nog ett helt lager med Kitty-prylar hemma. De väntar en liten tjej dessutom Hon får nog bära en del "kattryck"Vi fick 2 tröjor med Sesame Street. Lite kultiga faktiskt.
    japp till bia
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:08:24 följande:
    haha, så att du ser ut som på bilden i ditt galleri?
    haha jjjaaa precis fast jag måste nog ta en tur till viktväktarna om jag ska nå ända fram
    Preggi skrev 2009-01-01 23:07:35 följande:
    haha, det ligger nog många tuttar i tjejernas garderober...
    haha ja 5 par tuttar typ
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:12:11 följande:
    Jag gjorde en yyyytttepytteliten tilläggsbeställning nyss på Batinki... och nu är ordernr uppe i över 1473... Blir en lång väntan det här.
    vad blev det nu då?
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:13:55 följande:
    Sen kommer din man att ha ett konstant leende på läpparna. Nämen, VV, du såg ju jättesmal ut på bilden i bt för ett tag sen!? Var det inte du som provade en mössa?
    haha, jaaa han hade gillat det fast han gillar ALLA tuttar stora, små, hängiga fasta, han skiter i vilket bara han får klämma

haha jag är INTE jättesmal *asg* kanske inte så fett huve men resten
  • Buttelina
    tinkerbell74 skrev 2009-01-01 23:20:44 följande:
    *asg* Tur att män är så enkelspåriga! Så är det härhemma också, han verkar inte bry sig, det är mest jag som har fått en hangup om hur jag ser ut efter graviditet. Måste börja gilla mig själv igen, jag lyckades tappa bort mig helt i att kroppen var barnens. Men det går kanske över eftersom...Och mannen påminner mig ofta om naken-shoppingen som jag råkade berätta om.... visst var det Smultron som skämtade om det. Han tyckte det var ett LYSANDE koncept!
    haha nakenshopping? då skulle jag ju vara naken typ jämt
    Smultronhjärta skrev 2009-01-01 23:21:47 följande:
    God kväll!Kikar in för att hitta ännu ett luddigt mail från HippoSer att det pratas bröst..jag har säkrat inför framtiden genom att ha det som bröllopsdeal- jag ger dig barn och du ger mig fräscha tits som tack för din avkomma
    japp gubben här har lovat mig ett par tuttar också
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2009-01-01 23:27:59 följande:
    Vad hade du för ordernummer på din första besällning, ungefär hur många ordrar kan det röra sig om?
    ca 70 ordrar
  • Buttelina
    Preggi skrev 2009-01-01 23:26:38 följande:
    Jag har aldrig tyckt om Kitty det kanske är problemet... Fast det är nog som du sa mest volangerna och vingarna på ryggen jag stör mig på...
    volanger och vingar på ryggen har jag med inte snyggt *asg*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11