Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Love Isac skrev 2009-01-02 08:20:53 följande:
    Har du beställt något på hippo?förstår du dig på frakten?Är den 29kr eller 0kr?
    de hade fraktfritt i dec... jag tror de kommer lägga på 29kr på ordervärdet
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-01-02 08:22:21 följande:
    Nä den kostar oavsett 69 kr. Men det tycker jag är mycket för frakt bara.
    absolut! men köp lite till så blir det inte så dyrt per plagg
  • Buttelina
    Love Isac skrev 2009-01-02 08:24:19 följande:
    Ah okej..tack för hjälpen!
    så lite så
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2009-01-02 08:25:21 följande:
    ha ha så tänkte jag också. men hittar inte så mycket jag faktiskt vill ha. Blir lätt inpuls shopping som inte allls behövs så därför stängde jag ner sidan.
    haha jaa jag vet inte om jag ens ska ha det jag beställde nu på hippo jag behöööver ju verkligen inte det. och den turkosa katvigklänningen ar jag ju redan men åh jag är sååå kär i den. jo jag hoppas att i alla fall den finns kvar
  • Buttelina
    Mawe123 skrev 2009-01-02 08:35:30 följande:
    Vilket ordernummer har du? Jag har 1412 och hoppas såklart, men det är kanske kört
    1407. jag tryckte på köpknappen typ 3min efter jag fått mailen
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-02 08:35:49 följande:
    Gomorrn!Blev en älgtröja med knapp i nästa storlek för stortjejen, hon älskar älgarna. Sen blev det en overall till nästa vinter för lilltjejen. Hade kunnat handla massa mer men shoppingkontot är tomt och jag vill nog helst lägga våra pengar på nya huset...Men overallen var ju ett fynd som inte gick att motstå!
    jag besinnade mig angående älgtröjan med knapp. jag tänkte att jag redan har en vanlig älgtröja och jag har leggingsen så jag struntade i den. fy vad dutti jag är
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-01-02 08:40:42 följande:
    Vuxenpoängen bara dryper om dig! Jag/dottern har ju bara tröjan med prickiga ärmar så en tröja med knapp i nästa storlek (om ett år eller så) var ju ett mååååååste för den var ju sååååååå billig!
    haha ja visst gör det
    ja men då är det ju ett mååååste man måste ju ha minst två älgplagg Jag beställde ju en till blå katvigklänning har en i 98 och beställde en 110 den måste vara läääänge
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-01-02 08:37:49 följande:
    Godmorgon!Shoppas det idag?
    godmorgon japp jag har shoppat lite
    Smultronhjärta skrev 2009-01-02 08:42:16 följande:
    God morgon!Tycker nog faktiskt att Batinki borde sätta fart nu..gissar att hon har en sisådär 70-80 ordrar att gå igenomTrillade dit på en liten Småfolkströja hos Hippo- tycker vi behöver en till
    jamen visst behöööver han en till
  • Buttelina
    melizza skrev 2009-01-02 08:57:19 följande:
    är det inte säkert det finns som man nu har beställt på hippo....fick order 1501...det är ju nästan 100 emellan mig och Butte juh.....jag har ju betalat med kort med.....åååå hoppas det finns det jag ville ha
    nä 1407 på batinki
    lillronya skrev 2009-01-02 08:53:05 följande:
    Ja det är väl klart att du har. Vad blev det idag?Nån som fått mejl från Batinki?
    nä inte än
    ängeln83 skrev 2009-01-02 08:53:44 följande:
    Godmorgon allihopa.Äntligen känns det som det börjar bli vardag igen, tycker vi har haft fullt upp sen jul nu.Hade tänkt ta en morgon promenad men jääädrans vad kallt det är ute, 15 minus *brr*.Nån shysst rea man missat?
    brr vad kallt
  • Buttelina
    Magda78 skrev 2009-01-02 09:12:23 följande:
    Vad har jag missat med Batinki? Bra rea? Har ju inte varit här på ett par dagar nu...
    40%
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11