-
molo, katvig i alla fall, jag köpte bara molo :)SmillaMilla skrev 2008-11-16 19:47:09 följande:aha gäller de alla kläder?
-
Är det bara jag som har problem med att ert barn snart inte hinner ha allt, vad gör ni då, säljer det ni har lessnat på?
-
Men det är sååå mkt jag vill köpa ju :)Tjejtriss skrev 2008-11-20 07:48:55 följande:Det problemet har vi inte längre, tack och lov, så nu används allt! Jag har lärt mig att begränsa mig, tro det eller ej
Ska nog låte tjejen äta helt själv, då måste jag ju köpa mer kläder för att inte behöva tvätta hela tiden, det låter lite logiskt va :) -
God morgon, är det bara jag som sitte rpå jobbet och våndas över att jag inte har ork att prestera, hänger här i trådarna i stället :)
Ska på första möte vid 10 så from då ska jag tokjobba :) -
Hur gammal är han?THEA och Grodan skrev 2008-11-21 09:37:35 följande:Ja, äntligen
-
jag har inte fått mail och har handlat i alla fall, funkar bra :)Plummy skrev 2008-11-28 20:28:33 följande:God kväll! Härligt med fredag! Ang. 30% rabatten på Matador, måste man få nå't mail därifrån för att det ska funka, eller kan "alla" utnyttja den?
-
Hej i tråden!
hur är Molos fleece heldräkter i storleken? -
Ser att ni pratar storlekar, behöve rockså hjälp (är även jag en velputte). Hade tänkt köpa en Molo lurvfleece till Stella som är 81-82 cm lång. Vad ska jag köpa. Vill att hon ska ha den när hon sover i vagnen på dagis men annars också under regnbyxor. Är ju inte så kallt här nere.
Vilken storlek funkar, kommer 86 att vara urvuxen på 1 månad typ? -
Ok, du tror inte att hon druknar? Men det är klart, bättre de tän för liten, åhhhhh vad svårtJ esssica skrev 2008-12-10 14:14:36 följande:newatthis skrev 2008-12-10 14:04:57 följande: Ta absolut 92.
-
Hej!
Någon som har en rabattkod till batinki, skulle bli sååå glad i så fall :) -
Vet någon hur KID KIDs furoverall/suit är is storleken
-
-
hej i tråden!
Finns det någon som vill köpa en kid kid fleeceoverall i brunt i storlek 86, fick precis hem och den är lite liten för min stora tjej :( -
Åh, sorry, tänkte inte på det :(Tjollabolla skrev 2008-12-16 19:30:54 följande:Du får inte lägga in en annons i tråden....
-
god kväll
hur är molos babymössor i storleken, vad betyder M tex?