Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-10-27 21:54:42 följande:
    Jag måste också fixa lite där tror jag. Jag bara köper och köper och sen har jag inte hjärta att sälja av något bara, farligt...
    HIttills har det varit ok här. Hade inte så mycket innan. Men nu börjar det bli fullt. Dessutom börjar fina saker bli för små.
  • lillronya

Agster: Jag tycker det är svårt att sälja kläder som inte är för små. Men det blir lite från Katvig iaf.

• lillronya

Jag kan inte citera... Agster: Ja det där med lagersalg är definitivt som en drog! FAst jag vet inte om jag åker på katvig fler gånger... Gillar molos kläder mer. Fast nästa gång sitter jag väl där igen.

• lillronya

Agster: Ja det är nog därför jag inte är så sugen.... Det jag hade siktat in mej på fanns ju inte... Men jag fick ju hem andra fina kläder i stället.

• lillronya

Agster: JAg ville ha miniappletröjor och midiapplesuits. Inget av det fanns. Men, det som kom med hem var ju, som sagt också fint.

• lillronya

Den grå suiten är gigantisk, tycker jag. 86 i de andra suitsen är ok till E men den gråa är tokstor... Jag vill gärna ha tröjan om du kan fixa.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11