Inlägg från: tinkerbell74 |Visa alla inlägg
  • tinkerbell74

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa - Suits... inboxa gääärna.

• tinkerbell74

Tipsar om att Matador har lagt ut nya Veckans plagg nu! Skynda innan nyhetsbrevet kommer. Det blev 2 fiiina Molo tröjor till lillasyster.

• tinkerbell74

1 o 1 är 3 - Vilken av suitsen är det?

• tinkerbell74

liljan -
    Köpte likasamma skidtröjan m prickiga ärmar men sen blev det flowertröjan. Det var också en annorlunda modell som jag inte sett tidigare. Jag önskade sååå att det varit kattröjan m prickiga ärmar iställt. Jag som var så tveksam till kattmönstret i början har nu drabbats av habegär.

• tinkerbell74

1 o 1 - Ja jag gissade att det var den. Jag har den till lillasyster och har tvättat den i ljus 40. Efter 2 tvättar är den fortfarande vit. Vad tråktigt, hoppas det går bra att reklamera!

• tinkerbell74

liljan - Vilken storlek?
    Ja flowermönstret är underbart! Storasyster älskar sina såna tights. Färgglada och härliga när det är grå o tråkig november.

• tinkerbell74

1 o 1 är 3 - Var är den köpt? Jag har sett den på rea på flera ställen... om du vill försöka få tag på en ny?

• tinkerbell74

Rååsa Smurfen -
    Hugin o Mugin blommor i 92:
    www.smatting.se/index.php&page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&Itemid=41&category_id=18&product_id=410

(hoppas länken funkar. )

• tinkerbell74

Det tog slut batterier i trådlösa musen när jag var inne tidigare så jag kunde inte svara. Snacka om frustrerande!

• tinkerbell74

Hejsan. :) Hoppar in med en liten Molo-fråga.
    Den orange-randiga tröjan m lila kantband och knapp... hur är den i storlek?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11