Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-27 20:50:24 följande:
    Tack   å dom skorna blev vi kära i både gubben o jag, sååå mjuka o goa invändigt   å inte fasligt dyra heller, 595.- på sea life i Sickla
    Ja, var ni på shoppingtur idag? Blev det något annat fint?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-27 20:54:55 följande:
    Ja, stora barnen va på olika grejer ikväll så vi åkte och käkade ute o hoppade lite Mamman hoppade.. se ovan
    Ah, kul med lite shopping till sig själv för en gång skull.
    081016 1 skrev 2008-10-27 20:52:48 följande:
    Haha gud nej jag skulle aldrig någonsin ta på mig såna skor Det är mosters skor hon lånat och kusinens handväska   Hon älskade Disney on Ice satt helt uppe i det så det knappt gick att få kontakt med henne. De flesta sa till mig innan att en 2-åring inte skulle ha någon "nytta" av att gå på en sån grej, men Maia älskar ju verkligen sång och dans så det var alldeles perfekt
    Haha...jag vet ju inte vad din stil är Kul att hon uppskattade det!
    nikki2006 skrev 2008-10-27 20:57:43 följande:
    Fint jobb med sidan, riktigt snygg ju
    Vilken sida? trög...
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-27 21:03:38 följande:
    japp den är inköpt tack för du tänkte på mig hjärtat vi snackade ju innan om när vårkollektionen kom i våraskolla på datumet på fotot
    Du e snabb!

Ah, jag skyller på amningshjärna då Oskyldig
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:12:25 följande:
    Var du inte med och uppdaterade sidan med lisa och butte???
    Jaså du menar i tråden? Jo, jag kollade igenom och uppdaterade en del butiker. tack!
  • Duntoffla
    Bubblan- Snygg blus/tunika! Din bruning! *avis*
    Jen80 skrev 2008-10-27 21:24:36 följande:
    God kväll! Vad händer här då?Jag har haft fullt upp med att packa paket. Både lite rea-shopping, men även lite Köp Nu på Tradera. Men nu sitter jag här med lite glass och kladdkaka. Ava och Ilon var sjuka med hög feber igår och Ava hängde mest i min famn hela dagen. Idag var de bägge feberfria. Så skönt!HAr finfin shopping som jag fotat. Ska lägga ut det snart ! Sååå glad!!
    Skönt att de mår bättre idag. Gott med glass och kladdkaka! Mums!

Hörrni girls, jag skulle behöva lite OT- råd. Ska till frissan imorgon och funderar på hur jag ska göra med håret. Klippning blir som vanligt men jag tänker på färg, slingor eller toning.
    Ska jag mörka håret och lägga in lite ljusare slingor, göra det ännu ljusare eller färga mörkt?
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2008-10-27 21:40:14 följande:
    Mörkt till hösten är ju super snyggt. kan alltid ta brunt med röda slingor. Super frächt
    Ja, jag gillar mitt mörka hår. Passar dock inte alls i rött. Blir så glåmig då. Kanske ska go dark igen. NU är det ngn halvvariant
  • Duntoffla
    agster skrev 2008-10-27 21:45:00 följande:
    Mörkt är ju supersnyggt! Hade själv velat ha det riktigt mörkt men det blir inte så bra på en blondis som jag...Förresten, har du fått tag i toppen från Gina Tricot? Ev. ska jag till ett GT på onsdag fm och kan kolla annars.
    Jag har typ ljusbrunt i vanliga fall men har även haft mörkt och nästan blont.
    Jag har inte fått tag på toppen från GT men har så himla svårt att ens förklara vilken det är så jag får nog lägga ner

Grodan- Grattis till bra T-omgång!
  • Duntoffla
    agster skrev 2008-10-27 22:01:08 följande:
    Okidok! Hojta om du ångrar dig, har väldigt nära till GT
    Ja, du får gärna titta men hur 17 ska du förstå vilken jag menar?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11