Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

karmasus skrev 2008-10-31 09:04:37 följande:
    morning girls =) ser att ni är lite ilskna på era män idag hihi Själv fick jag sova inatt! WOW! Vaknade 8.20 och väcker min sambo och säger att han försovit sig mohahahaaaa
    ahh vad skönt. stackars gubben som fick stressa iväg
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-10-31 09:10:48 följande:
    Men nu ska jag vara snäll mot honom och bara fjääääska Råkade shoppa lite oplanerat igår så jag behöver liite kosing tills nästa helg
    haha det var inte lite du shoppade men fiina inköp!
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-10-31 09:19:42 följande:
    har många ungar ju du sa ju att man ska shoppa mer då  
    ja, skyll på mig du
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 09:19:48 följande:
    nä, nu e de inte långt kvar för dig!!! helgen går ju urfort o sen är det snart dags  har du planerat vad du ska köpa?
    ohh ja men listan är lååång men sen finns ju säkert inte allt jag vill ha. hoppas att det finns många body/suits och tröjor i strl 92
    Tjejtriss skrev 2008-10-31 09:20:32 följande:
    Dåligt Den blir för lång
    haha glöm inte en liten samesuit måste du ju ha om du får en liten bebis till
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 09:37:36 följande:
    Hon är sämre i förkylningen, men har inte kräkts nåt mera.. Sitter nu i soffan o knaprar smörgåsrån med ost i fina uttersuiten Butte-- å hoppas åxå på den storleken, även om jag tänkt köpa lite större åxå..  Men sist fanns det MASSOR av bodys och suits i 92, hoppas på samma denna gång
    weeeeeiii vad GLAD du gör mig minns du vilka print och stars??? fanns det turkosa med stars?? i suit strl 92?
    loveliva skrev 2008-10-31 09:35:33 följande:
    Nä nä nä jag skyller inte, bara får motivation till att shoppa behöver det
    klart jag sparkade ju dig i röven igår så lite mitt fel är det ju
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-10-31 09:46:30 följande:
    Jag höll i en turkos suit med stars, men slängde den då jag fick syn på nåt annat fint Köpte tröjorna i stället
    åhh hoppas!! jag åker dit för garnbollssuit, turkos suit och ett par trafikmärkesbyxor. får jag tag i det så är det värt hela resan  
  • Buttelina
    loveliva skrev 2008-10-31 09:55:21 följande:
    Butte, är det denna turkosa du menar ???Den är såååå fin tycker jag
    jaaaaa . hade den i strl 80 och söööörjer att den är för liten
    Helle skrev 2008-10-31 09:53:05 följande:
    turkos suit låter intressant. Hur ser den ut?
    se ovan
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 09:57:02 följande:
    Butte--- å få se nu... de jag minns är uttrar, ränder i massa färger, tjejprints fanns det massor av i suits 92, kollade inte så supernoga på killsidan.. köpte bara turkosa med stars i brallor till Ängeln o en vit med flerfärgade stars body till Tofflan, så de starsen fanns ju iallafall.. sen gul med svarta minns jag..  hm.. ska se om jag kommer på nå mera..  lila/grå randigt med svarta kanter fanns ju åxå *fina*
    ohhhh det låter lovande!!! åhh måste få in meeeeeer pengar!!!
  • Buttelina
    Helle skrev 2008-10-31 09:53:05 följande:
    turkos suit låter intressant. Hur ser den ut?

kolla sååå fin!! den har sån fiiin passform
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 09:59:39 följande:
    Garnbollarna fanns åxå.. minns inte om de va suit dock.. bysser o body fanns iallafall
    haha då får jag dra på honom det han får ha det här hemma
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11