• Plummy

lillronya skrev 2008-12-22 20:51:02 följande:

Godkväll i tråden!Gissa om denna mamman är poppis hos sina barn idag. JA kanske inte de minsta då, men de tre stora iaf.Lastade alla fem ungarna i bilen och körde till närmsta köpcentrat för att se Robin, Alice och Kevin från Idol. Nu lyssnar de på skivan som är signerad och de svävar i de blå alla tre.
    Kan tänka mig att det var uppskattat! Vilken lycka! Och vad roligt att se sina barn så glada!
  • Plummy

Nova76 skrev 2008-12-22 20:55:50 följande:

Postens utlämningsställe känner igen mig nu - behöver inte ens visa lappen, de bara dumpar över paketen på mig...! Lite pinsamt... Det har ju blivit så dumt att det klumpat ihop sig lite... Någon som shoppar idag eller alla väntar på mellandagsrean?
    *fniss*
  • Plummy

Camellis skrev 2008-12-22 21:26:32 följande:

Hugo har en tröja i de färgerna. Kan lägga in bild i BT ifall ingen annan redan har gjort det.
    Gärna! Hej, förresten!
  • Plummy

Jen80 skrev 2008-12-22 21:34:01 följande:

Ja, men eleraffs rea börjar nog annandagen ... Attans!
    Rear de i webshopen också eller bara i butiken?
  • Plummy

Camellis skrev 2008-12-22 21:30:10 följande:

Jaha, du är kanske inte online längre, men jag slänger in en bild i BT så får du se färgerna lite mera "live" iaf. Någon klänning har jag dock inte sett i de färgerna.
    I found it!! Klänning i de färgerna alltså!
    Men ja, jag måste nog kika lite på Hugos tröja innan jag kan bestämma mig..
  • Plummy

Nova76 skrev 2008-12-22 21:46:54 följande:

färgerna är superfina IRL - tycker jag i alla fall ~sorry att jag lägger mig i~
    Ingen fara! Du lägger dig absolut inte i!
    Jag har ju aldrig sett dem irl, så det ska bli spännande! Har bara hittat klänningen på ETT ställe dessutom, så vill jag ha den borde jag bestämma mig snarast kanske..
  • Plummy

Jen80 skrev 2008-12-22 21:49:32 följande:

Det brukar bara vara i butiken. det blir så mycket att hålla reda på annars eftersom de får sitta och bocka av manuellt på nätet. Antar att det är så i år också. F****N, nu ringde sambon från jobbet och sa att mår superilla och inte alls bra. Åh, va ledsen jag blir om han åker på kräksjuka nu. NEJ !!!!!! Vi som ska ha jul här. Jaja, skulle ringa honom innan jag gick och lade mig så får vi se vad som hänt. Hoppas det bara är nåt tillfälligt!
    *håller tummarna att han inte blir kräksjuk*
  • Plummy

Nova76 skrev 2008-12-22 21:56:17 följande:

Vad bra Tycker du ska slå till, så fina färger! Var har du hittat den?
    Krumelur
    Vet du nå't om deras rea? Brukar de rea i mellandagarna? Nu är ju denna klänning så ny ännu, men det kanske finns annat jag kan fynda
  • Plummy

Kikar in och önskar er alla en god jul! Kram kram till trevligaste tråden

• Plummy

Hej! Kikar in och önskar god fortsättning! Hoppas ni har det fint allihopa! Vi stressar med att städa ur huset vi hyrt. Har ju flyttat till vårt EGET hus nu i mellandagarna!

Någon som på rak arm kan svara på om dessa är stora? Om man jämför med Katvigs bomullsklänningar tex.

www.freshmilk.se/product_info.php&products_id=2143

• Plummy

Hej! Kikar in och önskar god fortsättning! Hoppas ni har det fint allihopa! Vi stressar med att städa ur huset vi hyrt. Har ju flyttat till vårt EGET hus nu i mellandagarna!

Någon som på rak arm kan svara på om dessa är stora? Om man jämför med Katvigs bomullsklänningar tex.

www.freshmilk.se/product_info.php&products_id=2143

• Plummy

Tack för alla svar! Då skippar jag den om den är stor. Signe kommer då troligen kunna ha 86:an mitt i sommaren, o då vill vi ha lite annat än velour tror jag

• Plummy

Eftersom det reas Katvig nu.. när kommer det nya kläder? Sugen på vårnytt nu juu!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11