Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Tindrisen03 skrev 2008-10-27 13:42:02 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-27 13:30:53 följande: Hoppas inte Ida får för sig att hon skall sluta med blöja än på ett tag då Jobbigt med alla knapparna när det är bråttom..
    ja, en sån period hade vi med isabel också. men sen hon lärde sig kontrollera blåsan ordentligt så kan hon ha suits igen. nu blir hon inte panik kissinödig liksom
  • Buttelina
    melizza skrev 2008-10-27 13:42:25 följande:
    vill ha bäbis som kan ha bodysuits.....blir alldeles galen när man ser dem priserna på matador juh...
    men hur stor är din lilla tös? kan hon inte ha en suit i strl 92 att ha hemma?
  • Buttelina
    J esssica skrev 2008-10-27 13:43:35 följande:
    Butte: Då struntar jag nog oxå i den Ska hålla lite span iaf så det inte dyker upp 92 rätt vad det är som d gjorde med spacen.
    åhh håller tumsen
  • Buttelina
    melizza skrev 2008-10-27 13:47:40 följande:
    [citat]men hur stor är din lilla tös? kan hon inte ha en suit i strl 92 att ha hemma?[/citat]näää vi hade 92 som jag tror är största storleken för ca 1 år sen och den blev liksom för tajt i grenen så att den inte gick att knäppa men ben och ärmar var lagom..
    ojdå. min dotter är ju tre år och 95cm ungefär och hon har fortfarande 92 i molos suits Förvånad. men barn är ju uppbyggda lite olika kanske har min dotter kort överkropp och långa ben?
  • Buttelina
    melizza skrev 2008-10-27 13:52:18 följande:
    ja eller så har min dotter lång kropp....hon har alltid varit rätt så lång för sin ålder...ligger på den näst högsta kurvan och nu är hon ju ca 98 cm lång din dotter har ju ingen blöja heller kanske men det hade ju min dotter för 1 år sen iaf och den tar ju lite plats när man ska knäppa i grenen...
    ja det är så sant så... då förstår jag att det inte funkar. synd det är ett mysigt hemmaplagg min dotter älskar att mysa i dom
  • Buttelina
    newatthis skrev 2008-10-27 13:50:49 följande:
    AHHH, såg just att matadorkids har rea på molosuitar, vill ha både multiflower och skidåkare, men ska ju spara mig till mololagersalg, snyft
    men du måste ju fira att din dotter tagit sina första steg
  • Buttelina
    MariaK skrev 2008-10-27 13:54:51 följande:
    när är det Molos lagersälj??
    i nov/dec nån gång...
  • Buttelina
    MariaK skrev 2008-10-27 13:56:52 följande:
    ok tack när bestämms det vet ni det??Retar ihjål mig på att jag köpte bubbelsuiten för inte så länge sen för full pris nu såg jag att den med reades ut!!!!!
    ca 10 dagar innan det är dags
    visst är det surt när man köp något som sen kommer på rea
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-10-27 14:14:57 följande:
    Hmmm ska E ha rymdsuit eller randig från nanoou?
    absolut space
  • Buttelina
    agster skrev 2008-10-27 14:35:19 följande:
    Förresten, kommer Småfolk med en ny kollektion nu innan årsskiftet? De har väl 4 per år? Funderar på att lägga ut lite tröjor på T men det är kanske dumt eftersom man inte får så mkt för dem nu om det kommer en ny kollektion snart, då reas väl de gamla ut?
    har hört att de kommer med nytt i november... men om det är långärmade tröjor du ska lägga ut så tror jag att de går bra på tradera nu.

bläää nu ska jag ut i regnet... till tvättstugan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11