Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2008-10-27 14:50:15 följande:
    Din dotter är också åt det smala hållet. Sitter den som molos??? OHHHH jag gillar gosiiiiiiiiiiiga.Har du kommit över din jetlag än???
    Så här sitter dom på Bubblan

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-10-27 20:00:11 följande:
    jaa han är tok förkyld. men ingen feber eller så
    stackars lillebror    *kryapådigkram* från oss
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-10-27 20:14:21 följande:
    du får göra en bebbe
    Inte just nu.. Men sen   Å då SKA bebis ha massa fina små söta molosar, katvigar o allt   yttepytte suits *söta*
  • RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2008-10-27 20:17:57 följande:
    åhh hade jag haft en bebis hade jag haft 100suits i gaderoben sööööta bubblan i bildis!! är det den suiten strl 92 hon har i bildis? . som hon har växt!
    Jag åxå    suits i massor massor!!

Tack! Japp, de är 92:an, hon har blivit lååååång min Bubbla   Hon har verkligen vuxit helt otroligt!!
    Buttelina skrev 2008-10-27 20:18:37 följande:
    hur gick det idag??
    Hann inte ringa tomten idag, men det blir morgonens uppgift    jag fattar verkligen inte HUR hon kan ha fört över till mig å trott att de va till henne själv??? Helt olika sätt på internetbanken för egna och andras konton!

Jag skulle inte ens klara av att göra det misstaget, inte ens efter 10 öl
  • RååSa BuBBlan

Å nu ringde syster min.. Mammas lägenhet är nu såld! Känns väldigt konstigt.. Både skönt och få det ur världen men ändå lite sorgligt åxå

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-10-27 20:27:23 följande:
    Ähhh gud vilken dryg dag! Var hemma halv sju, har försökt få Milo att somna sen sju och nu har han precis gett upp... Å Nu måste jag betala räkningar. Tjoho! Och ingen overall i lådan idag Shit vad ni skrivit idag! 40 sidor sen i morse, vad tusan har ni babblat om!
    Låter så där gumman.. Fundersam  du behöver en kram!!!   *K R A M*
    isold2003 skrev 2008-10-27 20:23:37 följande:
    God kväll! Så mycket fint i bildtråden! Går ju inte att kommentera alla när det är så många men ni får ta åt er allihop! Idag har maken varit hemma med lillkillen som fortfarande är krasslig men imorgon är vi nog friska igen. Lite shopping borde dyka upp i brevlådan senare i veckan. Väntar på ytterkläder från Mini A Ture och Mini rodini mumikläder Plus något litet från Trendsales också.. Shoppas det något ikväll?
    go kväll
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11