Inlägg från: karmasus |Visa alla inlägg
  • karmasus

Danskbutiker i vårt avlånga land, Sverige

STOCKHOLM: VILDÄNGLAR-BABYCLOTHES-MATADORKIDS-GUCCE-BABYSHOP- SMALLKIDS-UNDER ?-KAPTENKAOS O PRINSESSAN-SO CUTE-POPPILOPP- SPRALL-HAVEN?

Malmö: Luckylittleme - Harmonibarn -Bombom- Ajabaja- Moiloii- Iller hiller-Liten correlin - Grodan & Kaninen

GÖTEBORG:

LULEÅ:

KALMAR: ELERAFF

KARLSTAD:

KIRUNA:

HELSINGBORG:

KARESUANDO:

KRISTIANSTAD/BROMÖLLA: FRÖKEN SIV I HÄSSLEHOLM-BARNLEK I ÅHUS-KIDSCORNER I KRISTIANSTAD-SMÅ KNYTEN O RUNDA MAGAR I KRISTIANSTAD-MIX I KRISTIANSTAD

• karmasus

tjena tråden =)

lillronya, såg den overallt på OTT idag för 500 kr!

lillronya skrev 2008-11-15 17:11:47 följande:
    Svart med hajar.Egentligen vill jag ha en hummel men de kommer ju aldrig på erbjudande...
  • karmasus

jag kollade inte storlekar , men det hängde overaller med hajar och lila med igelkottar. De har sänkt priset på overallerna till 500 kr.

lillronya skrev 2008-11-15 17:20:28 följande:
    Gjorde du?!Butte skulle kolla åt mej, men det bidde ingen där.....JAja, det får gå ändå. Får betala lite mer bara.
  • karmasus

jag ska inte dit mer .. * pank *

lillronya skrev 2008-11-15 17:24:30 följande:
    Ååååååååååååååååååå nån som ska dit igen??
  • karmasus

det kommer mer nytt Katvig i veckan till shopparna har jag hört =)

Bla en superfin stickad klänning.

Zvartaliljan skrev 2008-11-15 21:12:40 följande:
    det var precis den jag försökte länka till men lyckades inte Finns de i någon svensk shop?? Tyckte den gröna tröjan var sååå fin!
  • karmasus

Om ni är ute efter en overall så är de billigare nu på Ott. fanns en hel del när jag var där idag - dock inga Molooveraller.

• karmasus

gokväll=)

Vem var ute efter strumbyxor till Katvigs röd/cerisa klänningen??

De finns på BomBom i Malmö! Köpte ett par till snäckan =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11