Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Duntoffla skrev 2009-01-02 22:57:42 följande:
    Rååsa Smurfen- Söta Tara i Småfolk och Shampoodle! Har ni klippt henne?
    tack ja hon klippte sig innan jul Glad
  • Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2009-01-02 22:57:42 följande:
    Rååsa Smurfen- Söta Tara i Småfolk och Shampoodle! Har ni klippt henne?
    såg att du fått fatt på idat flodis regnställ Glad visst är det fint
  • Rååsa Smurfen
    ängeln83 skrev 2009-01-03 18:54:53 följande:
    Godkväll girls.Kikar in en sväng, håller på med T, dryyyygt men det känns som det tuffar på ganska bra just nu, fick en chock när jag såg ett utav mina plagg, trodde dom skulle gå för nån krona men nu är det snart uppe i inköps pris , sånt e skoj.Vi tog en riktig lång promenad innan, så himlans skönt, dessutom är det is på sjön så vi gick halva promenaden där. Imorgon blir det skridsko åkning på isen, inte ofta nu för tiden som man kan göra det.
    åh vilken fin press bild Kyss
    4blevde skrev 2009-01-03 20:18:03 följande:
    Rååsa smurfen: Finns den underabar Katt suiten din dotter har på sig i bt,  på rea nånstans nu?
    tack köpte den på ajabajas rea 
  • Rååsa Smurfen

fundera på att sälja nån overall på Tradera har ju 3 st  och  har tröttnat lite på regnbågen ,vad tror ni går det att sälja den på T nu ?

• Rååsa Smurfen
    4blevde skrev 2009-01-04 17:45:06 följande:
    nån som vet var jag kan få tag i dom rosa molo tajtsen med Grå prickar på?? Storlek 80 eller 86.
    tänkte inboxar dig men kom inte in på din sida Flört
  • Rååsa Smurfen
    snigelina skrev 2009-01-04 18:00:33 följande:
    Suck. Jag har gjort två Batinki-ordrar idag. Jag som inte skulle... Får väl se om det finns kvar nåt av det
    allt jag beställde var slut utom de rosa randiga byxorna
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-01-04 21:03:13 följande:
    frestar lite men jag tycker du ska ta den röda!
    såå söt isabel är där Kyss blir lite frestade ,fast jag inte få köpa mer Glad fråga ändå var finns den på rea
  • Rååsa Smurfen
    Jen80 skrev 2009-01-04 21:06:19 följande:
    Å tack själv!! Var jättekul att få träffa dig och dina fina barn. Vilket ös på pojkarna ! Lade in lite bilder (eller ja, nån kanske vill göra länkarna till bilder) i BT .Jättetråkigt med overallen. Hon skulle kolla om hon kunde få tag i den hos återförsäljaren, men jag har inte stora förhoppningar...Rååsa Smurfen: Hur är IdaT:s overall? Bra/dålig? liten/stor? Är lite sugen på den röda, men ville ju egentligen ha en rosa fin overall till Ava... hmmm...
    den är bra tycker jag lite stor i stl ,du få köpa både en röd  och en rååsa  Tara har den ,och regnbåge och en fin rosa overall från reima
  • Rååsa Smurfen
    Jen80 skrev 2009-01-04 21:12:23 följande:
    Vilken stl har Tara i sin och hur stor/gammal är hon? Vad har hon för stl i vanliga kläder?
    hon har stl 92 i den samma som i molos overall men denna är lite större i storlek  lite längre och breddare  hon har stl 92 nu i det mesta eller ibland 86/92 hon är 2år  lång ca 87 -89 kanske  och väldigt smal
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2009-01-04 21:33:53 följande:
    ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag missade precis din auktion men den blev upp budad av mig i alla fall. jag vill e ju ha den tröjanSURAR
    ah var det du ,jag tänkte den för mig själv men var inte säker   trist att du inte vann men tack för bud  ,jag har den tröjan i stl 92  om du vill har den sen
  • Rååsa Smurfen
    tinkerbell74 skrev 2009-01-04 21:36:25 följande:
    Jag satt och vaktade på prickarna. Va de drog iväääg! Grattis!
    ja tack  det är kul när de dra i väg lite på slutet  inte alltid det händer dock ,har lagt ut lite till i kväll ,dock dröjer powerlisten som vanligt
  • Rååsa Smurfen

Tara vill inte sova  just nu stå hon bakom mig i soffan och borstar mitt hår och frågar hela tiden, gör ont eller ?  inte mer eller ?
    Det är hennes nya uttryck : gör ont  eller ?  så fort man säger aj  om man tex slå i nåt  

• Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2009-01-04 23:53:26 följande:
    åhh sötunge
    men nu äntligen sover sötungen  så skönt att få sitta ner själv en stund på kvällen eller ja natten blev det nu  sitter nu  och käka lite nötter och en kall cola
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11